Ingunn Weekly: Behov for økt servicefokus

Ingunn Hofseth

HSMAI Servicekonferansen og kåringen av Årets Serviceløft ble avviklet med stor suksess denne uken, på Radisson Blu Plaza Hotel. Det gleder oss at vi hadde enda større oppslutning på HSMAI Servicekonferansen i år enn i fjor, tross tøffe tider.

Deltagerne til HSMAI Servicekonferansen begynner å samles i foajeen på morgenkvisten.Neste år skal vi ha en ytterligere dobling av antall deltagere! Dette viser tydelig at fokus på service er viktigere enn noen gang, og at flere oppdager at det er en klar sammenheng mellom økt fokus på servicesatsningen i bedriften og økt inntjening. Det er hyggelig at vinneren av hovedprisen, Årets Serviceløft, er en aktør fra vår egen bransje; nemlig VIA Travel. Vi gratulerer!

Neste post på HSMAI-programmet i høst er kurs i sosiale medier. Vi har noen få plasser igjen (se under bildet):

Tastatur

  • 1. oktober: Sosiale medier
  • 15. oktober: Overvåk nettet
  • 12. november: Skriv for nettet

Ta kontakt med oss på postbox@hsmai.no for mer informasjon og påmelding. Detaljer om kursene finner du her.

Vi oppfordrer alle HSMAI-medlemmer til å sette av torsdag 19. november. Da arrangeres HSMAI Reiselivsdagen, med lansering av SIG-gruppene. Mer informasjon kommer.

Jeg ønsker alle en herlig helg!

Med vennlig hilsen
Ingunn Hofsth
Adm. Dir.
HSMAI Chapter Norway