Club Carlson utvider

Reisende i hotellresepsjon

The Rezidor Hotel Group, som er strategisk partner i Europa, Midtøsten og Afrika for Carlson, et av verdens ledende selskaper innen hotell, restaurant og reiseliv, introduserer utvidelse av fordelsprogrammet Club Carlson, skriver Rezidor Hotel Group i en pressemelding.

Club Carlson for business er et tilbud for små og mellomstore bedrifter (SMB-bedrifter), som ikke har en global eller nasjonal salgsavtale med Rezidor og Carlson. Fordelsprogrammet hjelper SMB-bedrifter å spare inn på reisebudsjettene, det kan brukes på over 1000 hoteller over hele verden, og det gir poeng man kan ta ut etter eget ønske.

– Club Carlson for Business gir mer verdi til små og mellomstore bedrifter, som er viktige kunder for våre hoteller. Samtidig hjelper programmet å bygge lojalitet, sier Ole Sorang, Director of Regional Marketing – Nordic Countries.

Gode fordeler

Små og mellomstore bedrifter som registrerer seg på www.clubcarlson.com/business tjener fordelspoeng både for bedriften og den reisende ved hver hotellbooking. Samtidig drar man nytte av fem prosent rabatt på alle Radisson Blu, Radisson Edwardian, Park Inn by Radisson, Park Plaza og Country Inns & Suites over hele verden. Man kan også endre sine innsamlede poeng (Award Nights), som oppnås etter bare fem–seks overnattinger, til å betale for arrangementer, middager eller kontorrekvisita gjennom avtalen med MasterCard. Det er også mulig å donere poeng til Rezidor og Carlsons veldedighetsorganisasjon; The World Childhood Foundation.

Bred tilgjengelighet

Club Carlson for Business er for tiden tilgjengelig i Norge, Sverige, Danmark, Storbritannia, Tyskland, Italia, Frankrike, Nederland, USA, Russland, Australia, Brasil, Kina, India, Irland, Japan, Canada, Mexico og Singapore. I fremtiden vil selskaper i andre land i Europa, Midtøsten og Afrika også delta.

Club Carlson har også lansert en ny applikasjon for iPhone, som blant annet gjør det enklere å bestille hotellrom og sjekke anmeldelser.