HSMAIs workshop onsdag 18. juni

Onsdag 18. juni inviterer HSMAI deg til en heldags workshop på The Thief med følgende tema:

Hvordan bygge, måle og administrere de mest lønnsomme kundeopplevelsene?

Vi har fått en internasjonalt kapasitet til å forelese samt lede denne viktige dagen for oss. Det er Prof.Dr. Phil Klaus (bilde) fra Dr. Phil Klaus & Associates Consulting

For påmelding og mer informasjon trykk her!

Agenda:

09:00 – 10:00: Registrering og kaffe

10:00 – 12:00: Workshop med Dr. Phil Klaus

12:00 – 13:00: Lunsjpause

13:00 – 16:00: Workshop med Dr. Phil Klaus

Her er mer informasjon på engelsk:

Synopsis:

  • Measuring Customer Experience
  • How to Develop and Execute the Most
  • Profitable Customer Experience (CX) Strategies

Based upon his multiple awards-winning research and forthcoming book Prof. Dr. Phil Klaus’ s workshop focuses on how you as the key decision maker can use this knowledge to:

  1. Find evidence why CX management is crucial to your business,
  2. Learn about the existing CX management strategies and management models and their performance in order to
  3. Benchmark your business in terms of the 5 dimensions of CX management practices, and
  4. Develop an implement a CX strategy delivering superior performance to your business.

Pris for HSMAI medlemmer inkludert lunsj og kaffepauser: Kr. 1385,- eks moms

Pris for ikke medlemmer inkludert lunsj og kaffepauser: Kr. 2200,- eks moms

Meld deg på her!