HSMAI Region Europes Salgs-Think Tank gir Whitepaper

HSMAI Region Europes Think Tank om fremtiden for salg i reiselivsnæringen, for spesielt inviterte, fant sted på tyske Sofitel Berlin Kurfürstendamm i forrige uke, med inngående samtaler om en rekke interessante emner.

Temaet er midt i blinken for HSMAIs økende samarbeid med en rekke europeiske universiteter og økonomihøyskoler, som kommer til å fortsette i tiden som kommer, og ventelig resulterer i et Whitepaper som presenterer utfallet. Whitepaperet skal etter planen presenteres på HSMAI Region Europes Leadership Day ved utgangen av september i år. Teksten fortsetter under bildene (som er klikkbare, for større gjengivelse.

Følgende bransjeledere deltok i Think Tanken for spesielt inviterte:

Alexander Hoerner, Vice President Sales at Steigenberger Hotel Group and Chair HSMAI Region Europe Sales Executive Advisory Board

Kerstin Gibert, Director International Sales at Robinson Club GmbH

Roland Elter, Group Commercial Director at Maritim Hotelgesellschaft mbH

Juliet Howie, Commercial Director Global Sales Force at NH Hotel group

Peter Schmidt, Vice President Sales Germany at Accor Hospitality Germany GmbH

Brigitte T. Gruber, Founder and Managing Director, Reburg & Partners

Brita Moosmann, Managing Director at HotelPartner Yield Management

Brita Segger, CEO at SOCIETY RELATIONS & Communications

Katja Porsch, Sales Expert, Author at SOCIETY RELATIONS & Communications

Ralf Denke, Vice President E-Business at Steigenberger Hotel Group

Dirk Fuehrer, CEO at Worldhotels

Carsten Hennig, Editor in Chief at Gastronomie & Hotellerie

Hedwig Wassing, Owner at Annacom

Nacerine Rebia, Customer Success Manager at UpMail

Se Hotelier TV’s videorapport fra «tenketanken».

Sjefredaktøren i tyske Gastronomie & Hotelliere, så vel som Hotelier TV, delte følgende rapport på YouTube i forrige uke: