Ingunn Weekly: Winning for Customers

Det å yte topp kunderservice er viktigere enn noen gang, og som vi vet, må den prosessen starte i toppledelsen hos den enkelte bedrift. Derfor er det ekstra gøy å fortelle dere at denne uken har Mia Touzin Leffler vært i Oslo og arbeidet i tre lange dager med Linda Ramberg og Kari-Anne Røisland, for deres pågående sertifisering.

Innen en måneds tid vil de begge være sertifisert for å være to av dem som kan gjennomføre dette programmet for kommende kunder, på vegne av HSMAI.  Flere kommer til senere.

Du finner det oppdaterte programmet som våre sertifiserte coacher skal kunne gjennomføre overfor våre kunder her:

Prepare to win (PowerPoint-presentasjon)

Teksten fortsetter under bildet.

The Service Pledge.
The Service Pledge.

Er du interessert i å høre mer om hva dette betyr, ta kontakt med oss.

I slutten av juli begynner sertifiseringsprosessen for andre i London.  Se her:

hsmai-europe.com/2017/04/27/get-certified-as-an-executive-coach-to-facilitate-service-pledge-workshops/

Du finner det oppdaterte programmet som våre sertifiserte coacher skal kunne gjennomføre overfor våre kunder her:

Prepare to win (PowerPoint-presentasjon)

Ha en fin helg!

Ingunn Hofseth. Thumbnail

Med vennlig hilsen
Ingunn Hofseth
Administrerende direktør
HSMAI

Toppfoto: Workshop-situasjon. Illustrasjonsfoto fra PhotoAlto, digitalt bearbeidet av HSMAI.no-redaksjonen.