SAS velger PS Communication og George P. Johnson for nordisk rammeavtale

SAS Eurobonus velger å fortsette samarbeidet med PS Communication og deres nordiske samarbeidspartnere til brand-aktivering og eventer for EuroBonus-programmets 5,7 millioner medlemmer i Skandinavia.

I Norge er det George P. Johnson som er representant for samarbeidet.

– Vi i George P. Johnson (GPJ) er takknemlige for å kunne jobbe med SAS’ Eurobonus-program i Norge. Flyselskapet føyer seg inn i rekken av strategiske partnerskap med PS, som vi ser fungerer godt for våre kunder på et nordisk nivå, sier Christian Stenseng, Country Lead Norway for GPJ, og fortsetter:

– Det ligger allerede flere spennende aktiveringer i Norge med SAS, og med den lokale kunnskapen vil vi bidra til å treffe målrettet med budskap og ønsket utfall.

– PS er en verdifull partner når det kommer til å mobilisere og aktivere den unike skandinaviske karakteren og gir våre brukere tilgang på samarbeidet, kreativiteten, bærekraften og innovasjonen vi har i SAS. Med den skandinaviske kulturarven som felles drivkraft, er byråkonstellasjonen i stand til å forstå vår kultur og våre verdier, og gjøre dem til aktiveringer som får SAS-brandet til å leve blant våre medlemmer, forklarer Tina Szczyrbak, Manager of Brand Engagement hos SAS EuroBonus.

Foto: Fra SAS EuroBonus’ deltagelse i Göteborg halvmaraton. Fotograf: Torbjørn Pedersen.