Hvem er din Servicehelt i Oslo?

Den internasjonale reiselivsorganisasjonen HSMAI (Hospitality Sales & Marketing Association International) går i bresjen for å løfte frem serviceheltene i Norge. Nå er det Oslo sin tur. Du og andre kan nominere kandidater i reiselivet og handelstanden.

Forslag på gode serviceytere kan sendes til postbox@hsmai.no, merket Dagens Servicehelt. Skriv hvorfor du mener han/hun bør bli en servicehelt, og legg til kontaktinformasjonen til vedkommende. 

Vi er alltid ute etter de som går den ekstra milen for kundene og ikke bare en gang, men hele tiden om nødvendig. I tillegg skal man ikke kun tenke på egen bedrift, men også kunne bidrar til å løfte andre. 

 

Oslos Servicehelt kåres på HSMAI-dagen tirsdag 23. august på Hotel Continental. Se programmet her.

Prosjektleder for Fans of Good Service, Benedicte Gilroy Bøgh begrunner initiativet slik:
-Formålet med Fans of Good Service er todelt. På den ene siden ønsker vi å styrke servicetilbydernes bevissthet om viktigheten av å betrakte selve servicen som viktig del av produktet. Dernest har vi et oppriktig ønske om å løfte og vise frem de mange serviceheltene, sier Bøgh

– Vi har de senere årene fått mange svenske kolleger i servicebransjen og de har ofte vært gode rollemodeller innen det å yte gode kundeservice. Vi har blitt bedre mange steder i Norge, men jeg tror de fleste er enig når jeg sier at mange av oss kan bli enda bedre på å yte god service. Det vi skal gjøre på denne 3 ukers reisen i Norge er å sette spotlighten på de dyktige serviceheltene og hedre de for den viktige jobben de gjør. De å løfte frem de gode gjør at andre også får lyst til å bli bedre. Vi vil skape den gode sirkelen, avslutter hun.

Fortell oss om dine gode serviceopplevelser!
Forslag på gode serviceytere i en eller flere av byene under kan sendes til postbox@hsmai.no, merket Dagens Servicehelt. Skriv hvorfor du mener han/hun bør bli en servicehelt, og legg gjerne til kontaktinformasjonen til vedkommende.
I 2013 reiste vi over det ganske land og kåret hele 33 servicehelter.

Her er oversikt over byene HSMAI besøker:  

 

CityDate
Oslo Lufthavn, Gardermoen01.08.2016
Kristiansand02.08.2016
Stavanger03.08.2016
Haugesund04.08.2016
Bergen05.08.2016
Ålesund09.08.2016
Molde10.08.2016
Trondheim11.08.2016
Bodø12.08.2016
Lofoten15.08.2016
Harstad16.08.2016
Tromsø17.08.2016
Hammerfest18.08.2016
Nordkapp19.08.2016
Alta19.08.2016
Oslo Dette gjøres i forbindelse med HSMAI-dagen 23. august  23.08.2016

 

For ytterligere opplysninger, kontakt:

Benedicte på bgb@hsmai.no eller ring 916 52 873

About HSMAI Region Europe:

HSMAI - Hospitality Sales and Marketing Association International - is a global organization founded in the US in 1927. The Hospitality Sales and Marketing Association International (HSMAI) Region Europe is the European arm of the organisation. HSMAI Region Europe is committed to growing business for the hotel, event and travel industry and their partners, and is the industry’s leading advocate for intelligent, sustainable revenue growth on a local, national and European level. The association provides practical tools, insights, and cutting edge expertise to enable knowledge sharing and enhance professional development as well as fuel sales, inspire marketing, transform businesses digitally and optimise revenue.

Please visit us at: hsmai.eu and hsmai.no 

---