HSMAI Business and Service torsdag 8. januar på Grand Hotel fra kl. 09.00-17.00

Grand Hotel, Oslo

Velkommen til HSMAI Business and Service, som i år er todelt, med en konferanse for innkjøpere av hotell- og reiselivstjenester, samt for hotell- og reiselivsnæringen og andre interesserte på formiddagen.

På ettermiddagen er service det sentrale temaet etterfulgt av prisutdelingen Årets Serviceløft 2014.

HSMAI arrangerte i mange år en konferanse for innkjøpere av reiselivstjenester, og etter en lengre pause, gjør vi det igjen. Der det er naturlig, noen ganger sammen med NBTA, en god samarbeidspartner, som jobber på innkjøpernes premisser, mens HSMAI skal jobbe for hotell- og reiselivsnæringens beste. Slikt blir det vinn-vinn av!

På formiddagen møter du:

Terje Grue: Sjef for Emirates Airline i Norge Erlend Ellingsen: Head of Communications
First Hotels
 Tore Torgersen: Innkjøps- og logistikkdirektør
Siemens AS
Johannes Larsen: Key Account Manager
SAS
Kristin Ulstein: Innkjøper av reisetjenester
Posten og Bring
Styreleder, NBTA
Nils Arne Øygarden: Reiseansvarlig/seniorinnkjøper
NRK

På ettermiddagen møter du:

Anders Åmot: Servicedesigner.

Anders Åmot er glødende opptatt av service og at man faktisk definerer hva som konkret skal gjøres for at kundene skal oppleve det som mange oftest mener har blitt et fenomen; god service, gode kundeopplevelser og at det er sammenheng mellom det merkvaren lover og leverer.

I sine 12 år i flyselskapet SAS hadde han ulike roller relatert til kunder og kundeopplevelser. Som produktsjef i Norge var han ansvarlig for kundeopplevelsen for 12 millioner passasjerer årlig fra innsjekking hjemme til kunden hentet bagasjen på sin destinasjon, både teknologibasert og personlig service. Han drev konseptutvikling for populære produkter som lounger, Fast Track og mobile løsninger. Før dette jobbet han selv i flere år som servicemedarbeider på ulike flyplasser og ble i 2007 kåret til “Servicehelt” i SAS.

Reidar Fuglestad: Konsernsjef, Dyreparken Utvikling AS

Reidar Fuglestad er ansvarlig for innovasjon og utvikling i en av Norges største turistattraksjoner, Dyreparken i Kristiansand, med nær en million besøkende hvert år.

Parken har 80 heltidsansatte og nær 1000 sesongmedarbeidere.

grand_rococo01

Om du klikker på denne knappen, kan du se nærmere på programmet og melde deg (du finner programmet under billettoversikten og introduksjonsteksten):

paamelding_bizserv

Du kommer du til å forlate denne dagen med mengder av inspirasjon.

Årets Serviceløft 2014

Det skal gis ut priser i flere kategorier. Hovedprisen skal gis til den virksomhet som kan vise til en særlig utvikling på flere kriterier over flere år, og især kan vise til hvordan integrasjon av innsatsen på flere områder har bidratt til å forbedre kundeopplevelsen og serviceløftets troverdighet.

Til begge arrangementene tar vi i bruk det beste Grand Hotel har å by på – nemlig både Speilen- og Rococo-salene.

Om du klikker på denne knappen, kan du se nærmere på programmet, og hvilke alternativer som passer deg best – foruten å melde deg på, naturligvis:

paamelding_bizserv

Velkommen med din påmelding!