Hertz har «verdens beste lojalitetsprogram»

700.000 reisende i FlyersTalk har stemt Hertz’ lojalitetsprogram frem som «verdens beste».

FlyerTalk-medlemmene har kåret Hertz Gold Plus Rewards til verdens beste lojalitetsprogram for leiebil. Prisen betyr mye for Hertz i Norge, som også jobber med nye mobilitetskonsepter for norske byer.

Skal vokse videre

FlyerTalk er en internasjonal organisasjon med mer enn 700.000 forretnings- og fritidsreisende som medlemmer. Det er åttende året på rad at Hertz’ lojalitetsprogram stikker av med seieren blant mer enn 100 ulike lojalitetsprogrammer. Seieren betyr mye for Hertz i Norge, skriver selskapet i en pressemelding.

– Dette er selvsagt en stor anerkjennelse for Hertz og vårt lojalitetsprogram. Mange av dem som reiser jevnlig er kjent med FlyerTalk, så dette blir lagt merke til, både i USA og Europa. Med tanke på kommende sommer, og mange turister som trenger leiebil når de kommer til Norge, betyr anerkjennelsen ekstra mye, sier Trygve Simonsen, administrerende direktør for Hertz i Norge.

Et godt lojalitetsprogram, god tilgjengelighet og brukervennlige tekniske løsninger er viktige satsingsområder for markedslederen.

– Vi i Hertz, både i Norge og globalt, satser knallhardt på tilgjengelighet og ny brukervennlig teknologi. I tillegg jobber vi i Norge med nye mobilitetskonsepter i sentrum av de største byene, slik at folk som bor sentralt over tid ikke har behov for å eie egen bil. Vi skal vokse videre i Norge, sier Simonsen.

Denne sommeren får Hertz-kundene som reiser til Storbritannia i tillegg mulighet til å leie eksklusive biler fra Land Rover og Jaguar gjennom The British Collection.

– Det er mange bilinteresserte nordmenn som gjerne bruker litt ekstra penger på leiebilen dersom de får en unik mulighet. Tanken på å kjøre Land Rover Discovery Sport eller Jaguar F Pace, E Pace, XE eller XF frister nok mange. Vårt mål er alltid å gi kundene det aller beste, sier Trygve Simonsen.

Foto: Trygve Simonsen, administrerende direktør i Hertz Bilutleie Norge. Foto fra Hertz.