Norwegian vinner internasjonal pris for beste lojalitetsprogram tredje år på rad

Norwegians lojalitetsprogram, Norwegian Reward, har for tredje år på rad vunnet «Flybransjens beste lojalitetsprogram i Europa/Afrika» under prestisjetunge Freddie Awards i USA. Norwegian-kortet fikk i tillegg pris for «Beste kredittkort for lojalitetsprogram i Europa/Afrika». Millioner av reisende over hele verden har stemt under årets Freddie Awards.

– Vi er godt fornøyd med at passasjerer verden over for tredje gang på rad har kåret Norwegian Reward til flybransjens beste lojalitetsprogram i Europa og Afrika, og at Norwegian-kortet vant i kategorien «beste kredittkort for lojalitetsprogram». Dette er en bekreftelse på at vi har klart å skape et lojalitetsprogram som passer alle, uansett hvor mye man reiser. Vi får 150.000 nye medlemmer hver måned, og skal fortsette å utvikle nye produkter og tjenester, slik at vi blir enda mer attraktive fremover, sier leder for Norwegian Reward, Brede Huser.

Freddie Awards er den mest prestisjefylte kåringen for lojalitetsprogrammer i reiselivsbransjen, og Norwegian Reward er blitt anerkjent og stemt frem av reisende flere år på rad.

Om Norwegian Reward

I dag har Norwegian Reward 9,3 millioner medlemmer, hvorav 1,9 millioner fra Norge. Hver gang man bestiller en reise med Norwegian eller benytter tjenester fra Norwegian Rewards partnere, tjener man CashPoints, som kan brukes til å betale for flybilletter eller andre Norwegian-produkter, som FastTrack, bagasje eller setereservasjon. Dersom man i tillegg bruker kredittkort fra Bank Norwegian, kan man tjene CashPoints på alt man handler. Med Norwegian Reward får man også tilgang til en rekke andre fordeler, som rabatter og ekstra CashPoints når man bestiller leiebil, hotell og andre tjenester.

Les mer om Freddie Awards her.

Foto: Norwegians Freddie Awards-trofé. Illustrasjon fra Norwegian.