Åse jobber som bookingmedarbeider ved Kragerø Resort, og har vært ansatt siden resortet åpnet i 2007. Fans of Good Service kåret henne som sommerens Servicehelt i Kragerø. Hun mottok en diplom og et gavekort for to på et hotell.
Åse sin innsats strekker seg langt utover det en forventer, og med et smittende godt humør bidrar hun til å skape et godt samhold og kollegium. Kragerø Resort har mange gjester i løpet av året. Åse får mange tilbakemeldinger fra gjestene på hennes arbeide. Tilbakemeldingene strekker seg fra et opphold for en familie, til en konferanse på over 200 personer Åse har hjulpet med å tilrettelegge for.
Hun har en hyggelig og god tone med gjestene, noe som gjør at hun også blir nevnt med navn i tilbakemeldinger fra gjestene. Totaliteten av Åse sin arbeidsinnsats og leveranse, gjør at hun i våre øyne er en servicehelt! Sier Kim A. Øverland, Salgssjef, Kragerø Resort.