Euro Business School: Serviceutvikling

Home » Kurs » Euro Business School: Serviceutvikling
Kurs No Comments

Service er opplevelser. Gjentatte opplevelser. Gode. Og dårlige. Hvert møte med din bedrift, dine medarbeidere, dine produkter og tjenester er en slik opplevelse. Din evne til å styre den opplevelsen er det vi kaller serviceledelse.

Utfordringen er at service ikke er en absolutt, men en relativ opplevelse. Service oppleves i forhold til hva kunden forventer. Er opplevelsen lik eller bedre enn forventningene, er servicen god.

Ønsker du å styre oppfatningen av din virksomhets servicenivå må du derfor ha kontroll på to ting: Kundenes forventninger. Og virksomhetens evne til å imøtekomme eller overgå disse.

Kundenes forventninger dannes ikke bare av din virksomhets evne til å imøtekomme eller overgå disse. Kundenes forventninger dannes ikke bare av din virksomhets markedskommunikasjon, dine produkter og tjenester og dine medarbeidere. De dannes også av kunders prat seg imellom, og dine konkurrenters servicenivå.

Ethvert skreddersydd serviceprogram fra Euro Business School starter derfor med kartlegging av kundenes forventninger. Utfra dette ser vi hvordan din virksomhet kan styre forventningene. Og innfri dem. Hele tiden basert på løpende tilbakemeldinger fra dine kunder.

Vi garanterer resultatet: Økt kundelojalitet. Og bedret omdømme.

Ønsker du å bli kontaktet for tilbud eller mer informasjon om våre utviklingsprogrammer innen service og serviceledelse, klikk her.

Nettsted: http://www.ebs.no/