Når beslutningsprosessene blir lengre, marginene mindre og konkurransesituasjonen tøffere så er det kun en ting som gjelder, det er å behandle kundene sine så godt at det å bytte leverandør er utenkelig.
De som mener at kundene fortjener å bli behandlet godt, uavhengig av omstendighetene i markedet, har service og servicekultur som et viktig punkt på agendaen. I LADEGAARD har vi en rekke kunder som de siste årene virkelig har tatt serviceutvikling på alvor, og resultatene har ikke latt vente på seg. Mer fornøyde og trofaste kunder, økte salgsresultater og, kanskje overraskende for noen, flere innkommende henvendelser.
Service er den faktoren som veldig mange ikke vurderer når de skal planlegge utvikling og trening i virksomhetene, men som ofte gir den største effekten.
Måten vi jobber på for å finne riktig løsning for bedriftene, er å innlede dialogen rundt konkrete behov og mål i bedriften, deretter går vi sammen med kundene våre i et skissemøte for å sikre oss at prosessen fokuserer på de riktige momentene, men også for å sikre at den oppleves av deltakerne som en integrert del av arbeidsdagen.
Dette gir oss en meget høy grad av skreddersøm, og gjennom løpende dialog med våre kunder underveis i prosessen, sikrer vi at vi kan spisse samlinger og tema til dagsaktuelle utfordringer.
Les mer hos Ladegaard Norge AS: http://ladegaard-norge.no/?page_id=126