ResultatPartner: Servicetrening

Home » Kurs » ResultatPartner: Servicetrening
Kurs No Comments

Hva er servicekvalitet?

Det er kunnskap om hvordan kunder skal behandles for å komme tilbake til oss.

Det er holdninger som gjør at service blir et naturlig fenomen for deg.

Det er ferdigheter i det å behandle mennesker slik at de føler seg vel.

Det er en adferd som viser kunden at du forstår hans eller hennes behov.

Det som er 100% sikkert er at UTEN kunder – dør du!

Uten fornøyde kunder – får du ikke fornøyde medarbeidere.

Uten lojale kunder – tjener du ikke penger.

Kunden er din sjef.

Skreddersøm og måling

Vi skredderyr servicetreningen i fht. dine behov. Vi tar ofte utgangspunkt i resultater fra kundemålinger (kundetilfredshet – kundelojalitet) og setter opp de viktigste fokusområdene i et Scorecard og Dashboard og ut fra dette tilpasser vi og bygger treningsøvelser. Deretter gjennomfører vi en ny måling for å måle progresjon og fremgang.

Hovedmeny Serviceutvikling

  • Servicerollen og Servicekvalitet
  • Profesjonell kundebehandling
  • Kommunikasjon – hvordan vinne kunden?
  • Selgende holdning for servicepersonell
  • Balansert målstyring i servicerollen
  • Prosjektledelse og personlig effektivitet

Les mer på: http://www.resultatpartner.no/services/norwegian-serviceutvikling/

Nettsted: www.resultatpartner.no