logo
  • Best practice
  • Case-studier
  • Forskning
  • Kurs
  • Litteratur
  • Multimedia
  • Om
    • Kontakt
    • Sponsorater
    • Annonser
upArrow

B2B Customer Experience Management Best Practice Study

Home » Best practice » B2B Customer Experience Management Best Practice Study
12/08/2014 Administrator Best practice, Forskning No Comments

B2B Customer Experience Management Best Practice Study from ClearAction LLC
<< Dataforeningen, CRM2012 – Hvorfor er vi like dårlige til å yte service i dag som vi var i 1990? #2 Best practice in delivering customer service through social media >>

Annonser

Meny

  • Forside
  • Om
    • Kontakt
    • Sponsorater
    • Annonser
  • HSMAI Chapter Norway
  • Fans of Good Service

Aktiviteter


RSS Siste fra HSMAI

  • Reiselivets Oscar-kveld: Priser, prestisje og jubel da HSMAI hedret årets beste i bransjen
  • Finalistene til HSMAI Awards Norway 2024 er…
  • Meld deg på HSMAI Europe Power-Up – SoMe and influencers – The New Era of Reaching Customers!
  • HSMAI Awards Norway 2024
  • Nytt og spennende år – Møte- og Eventbørsen, Awards, ECC og mer!
  • HSMAI’S MØTE- OG EVENTBØRSEN 2025
  • Future of Sales Conference | Oslo
  • HSMAI med kraftig satsing i Norge!
  • Feiring av suksess og fremragende prestasjoner: Reiselivsbransjens beste ble hedret på HSMAI Awards Norway 2023
  • De nominerte til HSMAI Awards Norway 2023 er…

Administrativt

  • Log in
  • Entries RSS
  • Comments RSS
  • WordPress.org
  • Follow Us :
  • facebook
  • twitter

Copyright 2014, HSMAI Chapter Norway – Ansv. redaktør: Ingunn Hofseth – Powered by WordPress. MyWiki Theme by FasterThemes.