Kunden er sjefen!

Home » Litteratur » Kunden er sjefen!
Litteratur No Comments

Forfatter: Atle Hovi

Klikk på bildet for å lese mer om boken.

Klikk på bildet for å lese mer om boken.

En lettlest bok med praktiske eksempler, som gir inspirasjon til deg som leser. Boken inneholder også enkle tips du kan bruke allerede fra i dag. “Boka var moro og engasjerende å lese. Den gir et innblikk i en imponerende historie om hvordan Beitostølen er blitt et reisemål som Norge kan være stolt av. Det er lett å forstå at forfatteren brenner for det han holder på med. Framfor alt er boken proppfull av praktiske tips til enhver som vil forbedre sin bedrift, og den levner ingen tvil – kunden er sjefen! Les boken, og jeg er sikker på at du får inspirasjon til å forbedre deg selv og din bedrift.” Reidar Fuglestad, styreleder Kristiansand Dyrepark AS. “Som kunde av Beitostølen, opplever jeg at boken får frem bredden i servicetankegangen som virkelig etterleves.” Lise Westly, administrerende direktør Volvat Medisinske Senter AS. “Beitostølen er en suksess i norsk reiseliv. Mange i fjellbygda har bidratt til den. Men boken til Atle Hovi demonstrerer på en spennende og overbevisende måte hva som er den viktigste grunnen: De har forstått hva en KUNDE er på Beitostølen.” Arvid Flagestad, Ph. D. Associate professor Handelshøyskolen BI. Hvorfor bør du lese denne boken? Det finnes mange fagbøker, men veldig få om praktisk service. Store firmaer i utlandet har laget slike bøker før. Beitostølen Resort er en liten bedrift, som det finnes mange av i Norge, og boken er lagt opp slik at du på en enkel måte kan sammenligne deg med Beitostølen Resort. Om forfatteren: Atle Hovi er medeier og konserndirektør i Beitostølen Resort. Han har utdannelse innen Hotel, Restaurant & Tourism Management fra University of Denver. Atle er styremedlem i NHO Innlandet i tillegg til lokale styreverv. Han er foredragsholder for næringslivet, og skriver fast i spalten “Syn og Sak” i lokalavisen Valdres. Han har skrevet innlegg i både Dagens Næringsliv, Økonomisk Rapport, Nationen og andre fagblader, og ble kåret til “Månedens artikkel” i bladet Kampanje.