Service og kundebehandling gir deg solide kunnskaper om hva som er viktig for deg som kontormedarbeider og derved i rollen som servicemedarbeider i bedriften.
Du lærer om servicerollen både når det gjelder din egen bedrift, og overfor eksterne kunder og samarbeidspartnere.
Service og kundebehandling består av følgende tema:
- Service
- Personlig salg
- Kontormedarbeideren som servicemedarbeider
- Samarbeid og kommunikasjon
Studieløpet ditt er basert på arbeid med pensum, veiledningstekster, øvingsoppgaver, innsending av obligatoriske oppgaver, samt gjennomføring av en skriftlig eksamen.
Fagstoffet på kursets nettsider er ordnet i en bestemt rekkefølge, slik at du lett forstår hva du skal gjøre til enhver tid.
Du har gjennom hele studieløpet tilgang til en personlig veileder som svarer på faglige spørsmål og som kommenterer innsendingsoppgavene dine.
I tillegg har du mange muligheter til å samarbeide og kommunisere med dine medstudenter på kursets nettsider.
Les mer hos NKS: https://www.nks.no/service-og-kundebehandling