e-LÆRING i service og kundebehandling:
- -Hvordan gir serviceutvikling bedre resultat?
- e-kurs i service med video – 1: Hva er service – Hva vet du om betydningen av service og oppelvelse i kundebehandling? Test deg selv
- 10 steg til bedre kundeservice
- Spør Kundene! Om kundeundersøkelser
- Kvalitetsprofilen: Analyse som forteller om holdninger og betingelser for samarbeid og service.
- Hva er risikoen ved dårlig service? Regnestykke til kurs i kundebehandling.
- Hva er verdien av en kunde? Regnestykke til kurs i kundebehandling.
- Fem veier til MERSALG
- Les hvorfor serviceutvikling gir bedre økonomi
- Regn ut hva din bedrift taper på dårlig service
- Finn tips om service utvikling – uten bruk av konsulent
- Se en kursvideo på nettet, og løs oppgaver sammen
- Sjekk hvorfor lederutvikling er så viktig i for å lykkes, og hva serviceledere bør kunne.
- Les om ulike kurs og seminarer for serviceutvikling
Mer hos GodUtvikling.no: http://www.e-management.no/Default.aspx?tabindex=1&tabid=634