Hva er servicekvalitet?
Det er kunnskap om hvordan kunder skal behandles for å komme tilbake til oss.
Det er holdninger som gjør at service blir et naturlig fenomen for deg.
Det er ferdigheter i det å behandle mennesker slik at de føler seg vel.
Det er en adferd som viser kunden at du forstår hans eller hennes behov.
Det som er 100% sikkert er at UTEN kunder – dør du!
Uten fornøyde kunder – får du ikke fornøyde medarbeidere.
Uten lojale kunder – tjener du ikke penger.
Kunden er din sjef.
Skreddersøm og måling
Vi skredderyr servicetreningen i fht. dine behov. Vi tar ofte utgangspunkt i resultater fra kundemålinger (kundetilfredshet – kundelojalitet) og setter opp de viktigste fokusområdene i et Scorecard og Dashboard og ut fra dette tilpasser vi og bygger treningsøvelser. Deretter gjennomfører vi en ny måling for å måle progresjon og fremgang.
Hovedmeny Serviceutvikling
- Servicerollen og Servicekvalitet
- Profesjonell kundebehandling
- Kommunikasjon – hvordan vinne kunden?
- Selgende holdning for servicepersonell
- Balansert målstyring i servicerollen
- Prosjektledelse og personlig effektivitet
Les mer på: http://www.resultatpartner.no/services/norwegian-serviceutvikling/
Nettsted: www.resultatpartner.no