Service i høysetet
Den 15. september braker det løs i Oslo: Da går HSMAIs servicekonferanse og Serviceløftet 2009 av stabelen på Radisson Blu Plaza Hotel.
– Vi gleder oss over at stadig flere virksomheter i alle bransjer nå ser ut til å arbeide bevisst med servicefremmende tiltak, sier Ingunn Hofseth, administrerende direktør i HSMAI Chapter Norway, som alt i går kunne glede seg over at mulige priskandidater er invitert til den store begivenheten. Du finner innbydelsen her også.
Ingunn lover at det snart også går ut invitasjon til dem som ønsker å delta på konferansen og prisutdelingen samme kveld.
– Vi ville bare forsikre oss om at de som vil delta i konkurransen får rikelig tid til å forberede dokumentasjonen sin først, sier hun, før hun tilføyer:
– Jeg tror nok både medlemmer og publikum vil merke at vi øker aktivitetsnivået fremover nå, og at vi får service på dagsordenen. For tross alt: Service er like viktig hos offentlige etater som på restaurant – eller hos oss i HSMAI.
HSMAI kommer til å følge opp med eget nyhetsbrev om Serviceløftet gjennom sommeren. Slik som vi for tiden satser på web, røper vi antagelig ikke for mye om vi nevner at nettopp nettsidene våre – og de sosiale mediene – kommer til å stå sentralt i prosessen.