Lærerik konferanse
15. september går HSMAI Servicekonferansen av stabelen ,og her er det veldig mye å hente. Vi har fått med oss noen av nestorene på service og noen av dem som selv har høstet mye anerkjennelse for servicearbeidet sitt.
Mottoet for konferansen er Fra potensial til fast kunde – utvikling for å oppnå bedre lønnsomhet. I tider hvor mange bransjer fremdeles opplever en viss nedgang, er det ingen som har råd til ikke å se på hvordan lønnsomheten kan bedres, blant annet gjennom å bruke service som et middel, både til kundeakkvisisjon og lojalitetsbygging. Inviter gjerne med deg samarbeidspartnere eller kunder som er opptatt av service. Husk dette er en konferanse for alle næringer.
Kom på HSMAI Servicekonferansen, du også, og lær hvordan!
Du finner detaljert informasjon om HSMAI Servicekonferansen på disse sidene (legg merke til undersidene).
Og om kvelden feirer vi prisvinnerne, for et vel gjennomført serviceår så langt, og en etter alle solemerker svært vellykket dag.
Velkommen skal du være!
Med vennlig hilsen
Ingunn Hofseth
Adm. dir. HSMAI Chapter Norway