HSMAIs workshop onsdag 18. juni
Onsdag 18. juni inviterer HSMAI deg til en heldags workshop på The Thief med følgende tema:
Hvordan bygge, måle og administrere de mest lønnsomme kundeopplevelsene?
Vi har fått en internasjonalt kapasitet til å forelese samt lede denne viktige dagen for oss. Det er Prof.Dr. Phil Klaus (bilde) fra Dr. Phil Klaus & Associates Consulting
For påmelding og mer informasjon trykk her!
Agenda:
09:00 – 10:00: Registrering og kaffe
10:00 – 12:00: Workshop med Dr. Phil Klaus
12:00 – 13:00: Lunsjpause
13:00 – 16:00: Workshop med Dr. Phil Klaus
Her er mer informasjon på engelsk:
Synopsis:
- Measuring Customer Experience
- How to Develop and Execute the Most
- Profitable Customer Experience (CX) Strategies
Based upon his multiple awards-winning research and forthcoming book Prof. Dr. Phil Klaus’ s workshop focuses on how you as the key decision maker can use this knowledge to:
- Find evidence why CX management is crucial to your business,
- Learn about the existing CX management strategies and management models and their performance in order to
- Benchmark your business in terms of the 5 dimensions of CX management practices, and
- Develop an implement a CX strategy delivering superior performance to your business.
Pris for HSMAI medlemmer inkludert lunsj og kaffepauser: Kr. 1385,- eks moms
Pris for ikke medlemmer inkludert lunsj og kaffepauser: Kr. 2200,- eks moms