SAS lanserer nytt firmaprogram for bedriftskunder
1. juni 2018 lanserer SAS et nytt program, SAS For Business. Programmet skal gjøre det lettere for små og mellomstore virksomheter å bestille billetter og få rabatt med det samme, når billetten kjøpes.
Det blir lettere og mer overskuelig å booke billetter og få rabatt via det nye programmet, SAS For Business, for små og mellomstore bedrifter (SMB). Programmet lanseres 1. juni, og bidrar til å lette reiseopplevelsen, helt fra billetten blir booket, skriver selskapet i en pressemelding.
– Vi vet at tid er en viktig faktor for våre kunder. Derfor lanserer vi SAS For Business, som sparer tid for kundene, og gir dem en overskuelig opplevelse og en rabattavtale som de vil se virkning av med det samme, sier salgssjef Thomas Reinsborg.
I dag har SMB-kundene programmet SAS Credits, hvor man opptjener SAS credits, som senere kan anvendes til kjøp av nye flybilletter. Nå blir rabatten for eksempel gitt med det samme. Rabatten avhenger av virksomhetens firmaavtale, og også om man velger å fly GO, Plus eller Business.
– Vi har i en lengre periode vært i dialog med våre SMB-virksomheter, om vårt program for dem. For dem er det viktig at programmet blir enklere og lettere å forstå og administrere. Det har vi lyttet til, forklarer Reinsborg.
Det nye programmet er målrettet SMB-virksomhetene, som i øyeblikket teller 64.000 firmakunder.
Siste dag for å tjene SAS Credits vil være 30. juni, og utestående SAS credits må brukes før 31. desember 2018, men man kan fly i 2019.
Foto: Forretningsreisende ombord. Foto fra SAS.