Artesia er Fans of Good Service
–Artesia er Fans of Good Service og vil alltid jobbe for å gi våre medlemmer og gjester det lille ekstra de fortjener. Hos Artesia skal du alltid glede deg til ditt neste besøk, og vi gleder oss til å ta imot deg, god sommer! sier Line Fagerholm.
Videre forteller hun at Artesia ønsker å bidra til å øke servicenivået i Norge, og setter pris på arbeidet HSMAI gjør med Fans of Good Service ved å sette fokus på nettopp dette. For oss er det naturlig å samarbeide for å trekke frem gode eksempler og lære av hverandre. Vi i Artesia vil i samarbeid med Fans of Good Service Sommerturné sette fokus på trening som en del av sommerhverdagen, da vi mener at folk som trener og er i form har mer energi, og utstråler mer energi og glede som smitter over på andre. Har du det bra med deg selv er det lettere å ha det bra med andre. Vår Artesiatrener og fysioterapeut Øystein Jensen,vil derfor bidra med sin ekspertise og kunnskap innen trening, og bidra til at Fans of Good Service crewet holder seg i form og kjenner på nye sportslige resultater i løpet av sommeren.
–Service er en vesentlig del av jobbeskrivelsen for alle ansatte på Artesia. Vårt mål er at alle våre medlemmer og spagjester oppriktig skal glede seg til sitt neste besøk. Det gjør de kun når de erfarer at vi strekker oss litt lenger, ikke bare i forhold til behandlinger eller anlegg, men like mye fra de ansattes holdning til og utøvelse av service. Forteller Ketil H. Stenmarck, daglig leder i Artesia.
For mer informasjon om Artesia se her.
Foto: Line Fagerholm, PR- og Markedsansvarlig i Artesia