- Reiselivets Oscar-kveld: Priser, prestisje og jubel da HSMAI hedret årets beste i bransjen
- Finalistene til HSMAI Awards Norway 2024 er…
- Meld deg på HSMAI Europe Power-Up – SoMe and influencers – The New Era of Reaching Customers!
- HSMAI Awards Norway 2024
- Nytt og spennende år - Møte- og Eventbørsen, Awards, ECC og mer!
Servicehelten i Tromsø
Fans of Good Service har funnet Servicehelten i Tromsø, og her er han! Kyle Parsonage er vertskapsansvarlig ved Visit Tromsø-Regionen, og yter alltid det lille ekstra. Hans motto er: «Vi er ikke ferdig før gjesten er fornøyd!» Kyle er opprinnelig fra New Zealand og er alltid innstilt på å finne en løsning, og han møter gjestene på deres premisser.
«Kyle tar aldri nei i sin munn. Han har hjulpet til med å få fraktet hagestein fra Lyngen til Storbritannia, fått ei 90-år gammel amerikansk dame på egenhånd i Norge trygt gjennom ferien og tilbake til familien i USA , fått på plass Svalbard-tur for gjester som trodde Svalbard var en kort busstur fra Tromsø, fikset ekstra åpninger på attraksjoner, fått ordnet champagne og blomster for frieri, og masse mer!» forteller en svært begeistret kollega; Oda Kvaal-Tanguay.
Foto: Reiselivssjef Trond Øverås og Vertskapsansvarlig Kyle Parsonage ved Visit Tromsø-Regionen