HSMAI og Oslo Handelstands Forening arrangerer årets sommerfest!
HSMAI skal, sammen med Oslo Handelsstands Forening (OHF), kåre og hedre de beste servicebedriftene i landet, innen handel, hotell og reiseliv. I tillegg skal også Årets Butikk kåres, i regi av OHF. Dette blir årets sommerfest!
Det blir en stor fest! Vi serverer deilig grillmat, god vin – og byr på topp underholdning, i tillegg til utdelingen av HSMAI Serviceløft-prisene og Årets Butikk.
Utdelingen skjer på Taket av Steen & Strøm tirsdag 20. juni 2017 kl. 16.00 og vi har gjort det veldig billig slik at mange fra de ulike bedriftene skal kunne delta.
Pris for å delta på prisfesten er:
HSMAI- eller OHF-medlem: 350,- eks moms
Ikke-medlem: 700,- eks moms.
Prisen inkluderer aperitiff, middag, prisfest og underholdning.
Meld deg på årets sommerfest her!
Hvem er best på Service i landet?
Nå kan du sende inn bidrag i konkurransen om de gjeve Serviceløft-prisene. Besøk vår nye side her, for mer informasjon.
Meld inn ditt bidrag i konkurransen til HSMAI Service Awards Norway her.
Det skal kåres vinnere i følgende kategorier (i uprioritert rekkefølge):
Customer Service (including how key stages of the customer journey are identified, critical points, selected service development with rationale, feedback loops and measurements)
Company Culture (including employee recruitment and development, processes for internal communication, celebration and rewards of successes, strategies for dealing with barriers, evidence of impact on customer service experience)
Service Recovery (including customer feedback systems, processes for handling dissatisfied customers, employee empowerment, measurements, evidence of improvements)
Communication (in relation to customer service experiences and key stakeholders, internally and externally, methods used or pioneered, involvement of management and employees, measurements)
Det skal også deles ut en hovedpris. Hovedprisen skal gis til den virksomhet som kan vise til en særlig utvikling på flere at disse kriterier over flere år, og især kan vise til hvordan integrasjon av innsatsen på flere områder har bidratt til å forbedre kundeopplevelsen og serviceløftets troverdighet.
Din bedrift kan delta i konkurransen!