Ingunn Weekly: Winning for Customers
Marginene for å trå feil er blitt mye mindre. Aktører som Tripadvisor, Trivago med flere, blir bare bedre og bedre på å fortelle hva bedriftene faktisk leverer, og hva kundene faktisk vil ha. Dette reduserer marginene for feilskjær ytterligere.
Morgendagens vinnere er dem som investerer i sin bedriftskultur, og tar kundeopplevelsen inn i styrerommet! The Service Pledge – eller Serviceløftet på norsk – er en metode og et program som gjør nettopp det. Det er ikke et servicekurs eller treningsprogram, men snarere et program for endringsledelse, og er HSMAI Region Europes nye storsatsing.
Service Pledge – Serviceløfte
De fleste bedrifter har en visjon. Mange har også et sett med verdier. Like viktig bør det være å ha et SERVICELØFTE (service pledge). Dette er noe av hva Service Pledge-programmet vil være med på å utforme.
Om programmet:
Vi tilbyr tre intensive dager i London, HSMAI Day + 2 worshop dager (fredag, lørdag og søndag), og fire bedriftsinterne workshops basert på de fire modulene, med veiledning av to sertifiserte Executive Coaches. De bedriftsinterne samlingene vil holdes med cirka én måneds mellomrom, og innen en tidsperiode på ni måneder.
Hele Winning for Customers – The Service Pledge-programmet er delt inn i fire moduler og fem halvdags workshops. Om du deltar på miniprogrammet i London 14. – 16. september 2018, vil bedriften kunne gjennomføre hele programmet over kun fire bedriftsinterne workshops i etterkant. Én eller flere av deltagerne som deltar på programmet i London, vil kunne bli bedriftens Change Agents, for å delta aktivt i den bedriftsinterne prosessen, og som de HSMAI-sertifiserte rådgivernes forlengede arm. Det må være minimum to deltagere fra hver bedrift.
Grunnet tilskudd fra NHO Reiselivs Utviklingsfond, tilbyr vi norske deltagere, som er medlem av NHO Reiseliv og/eller HSMAI, 50 prosent av ordinærpris.
Dette håper jeg du vil delta i. Dette er viktig. Les mer her.
For mer informasjon, ta kontakt med Linda Ramberg på lmr@hsmai.eu.
Ha en strålende helg!
Med vennlig hilsen
Ingunn Hofseth
Administrerende direktør
HSMAI