Restplass.no tar gull igjen

De glade representantene for Restplass.no på Scenen i Dizzie Showteater onsdag kveld. Fotograf: Catharina Wandrup/Knut Joner

Kampanjen Restplass.no har kjørt i 2010, har høstet mye ros for sin måte å knytte reklame for reiser til den musikken man liker å høre på, gjennom den populære musikktjenesten Spotify. Restplass.no har mottatt flere internasjonale priser for sin kreativitet, som også ga gull i kampanjen ”Åpen klasse – Godt tenkt” under HSMAI-prisene, og hederlig omtale både i ”Kampanje, samme medie” og ”Annonse, internett” onsdag kveld.

Juryen sier følgende om vinneren:

Kategorien Åpen klasse – Godt tenkt spenner vidt og omfavner flere kategorier. Vinneren har vært representert i flere kategorier og ideen er både spennede og original i vår bransje. Vinneren har benyttet seg av en foreløpig utradisjonell kanal for å segmentere kunder og selektere budskapet i forhold til musikk preferanser. Ved å koble geografi og destinasjon med musikkpreferanser har vinneren allerede fått stor nasjonal og internasjonal annerkjennelse. Vinneren i kategorien “Godt Tenkt” er Restplass med kampanjen “Reis dit musikken din hører hjemme”.

Foto: De glade representantene for Restplass.no på Scenen i Dizzie Showteater onsdag kveld. Fotograf: Catharina Wandrup/Knut Joner