Hertz Oslo Sentrum får BilPool som produkt

Kunder blir møtt av Hertz-medarbeidere som like gjerne booker dem inn på en bilpool-bil som en vanlig leiebil. Hertz ser store muligheter ved å kunne tilby dette nye produktet fra sine lokasjoner, heter det i en pressemelding fra Hertz Norge.

Kunder som er interessert i bilpool, kan oppsøke avdelingen og registrere seg som medlem der. Da blir medlemskapet aktivert umiddelbart, og kunden kan gå rett ut og hente bil.

– Dette er en løsning for å integrere BilPool-produktet med bilutleie. Vi har jobbet i fem år med å skape et produkt, det har vi klart, og nå skal dette innføres ved avdelingene i Oslo, i tillegg til at vi fortsetter med egne biloppstillingsplasser, forteller Eivind Thorne, Manager i Hertz BilPool.

Utvalgte avdelinger får mulighet til å plassere BilPool-biler hos seg, samtidig som de har ansvar for å følge opp bilene i sitt nærområde. I tillegg skal kunder kunne bli medlem og få informasjon om produktet på avdelingen.

– For våre kunder er Hertz et brand, enten det er varebiler, flexilease, bilpool, freerider eller vanlig bilutleie. Det er viktig at vi oppleves som et sterkt brand, og de eneste i Norge som har et så stort produktutvalg, sier Trygve Simonsen, administrerende direktør i Hertz Norge.

Foto: Hertz bilpool på Karl Johan. Foto fra Hertz Bilpool.