Mobilabonnement fra Norwegian

Bjørn Kjos

Call Norwegian, Norwegians heleide mobilselskap, lanserte på tirsdag sitt første mobilabonnement, Lavpris Mobil, og blir med dette ny mobiloperatør i Norge.

– Dette er en del av vår strategi for å kunne levere flere tjenester til våre kunder og sørge for at vi belønner deres lojalitet, sier administrerende direktør Bjørn Kjos i Norwegian i en pressemelding.

– Det skal lønne seg å være lojal Norwegian-kunde. Derfor tilbyr vi våre kunder enda en mulighet til å tjene flere CashPoints gjennom Norwegians fordelsprogram, Norwegian Reward.

Som eneste mobiloperatør tilbyr Call Norwegian alle sine abonnenter CashPoints på alt de ringer, tekster og surfer for. Poengene kan siden benyttes til hel- eller delbetaling av flyreiser med Norwegian. CashPoints er poengenheten i Norwegian Reward fordelsprogram.

– I tillegg til å tilby et attraktivt bonusprogram, har vi valgt å gjøre det enkelt for våre kunder. Ingen komplisert prisplan og ingen lang bindingstid. Kun en lav pris per minutt, uansett hvilken operatør du ringer til, sier administrerende direktør i Call Norwegian, Marit Wetterhus.

– Prisplanen på vårt nye mobilabonnement er meget enkel. Prisen er kr 0,35 per minutt, samme hvilken operatør du ringer til, og SMS koster det samme. Abonnementet har heller ingen etableringskostnad eller bindingstid, og kunden får CashPoints og fri tilgang til Airport Wi-Fi i Norge inkludert i prisen, avslutter Wetterhus.

Foto: Bjørn Kjos, adm. dir. i Norwegian Air Shuttle. Fotograf: Kjetil Ree/Wikipedia