Ny markedsdirektør i Norwegian
Stine Steffensen-Børke (41) er ansatt som markedsdirektør i Norwegian. Steffensen-Børke har bred erfaring innenfor markedskommunikasjon og merkevarebygging. Hun kommer fra stillingen som leder for kommunikasjonsstrategi i Telenor Norge og begynte i Norwegian onsdag denne uken, ifølge en pressemelding fra selskapet.
– Jeg er svært tilfreds med å få Stine med på laget vårt. Hun har bred erfaring og kunnskap innenfor et område som er meget viktig for Norwegian. Våre ulike markedsaktiviteter, både i Norden og internasjonalt, har en meget sentral plass i selskapet, sier Daniel Skjeldam, kommersiell direktør i Norwegian. Markedsdirektøren rapporterer til kommersiell direktør.
Stine Steffensen-Børke har til sammen 15 års erfaring fra markedsarbeid i Helly-Hansen og Telenor. De siste ti årene har hun arbeidet i Telenor, og har blant annet vært leder for djuice Norge og leder for markedskommunikasjon og kommunikasjonsstrategi i Telenor Norge. I Norwegian skal Stine lede markedsavdelingen, og ha ansvar for merkevaren og markedsføringen av Norwegian i hjemmemarkedet og internasjonalt.
Steffensen-Børke er bachelor i International Marketing og master i Professional Communication fra NMH/OHH (Norges markedshøyskole) og University of Western Sydney, Sydney Australia.
Foto: Stine Steffensen-Børke (Norwegian)