Hertz skal forandre bilutleie

Trygve Simonsen, administrerende direktør i Hertz Norge.

Bilutleiefirmaet Hertz søker etter flere franchiser, som en del av en ambisiøs plan for videre vekst i Norge. Nye partnere inviteres til å være med å forme fremtidens bilutleie, skriver selskapet i en pressemelding.

Hertz er landsdekkende, men skal være tilstede på hvert eneste sted hvor det finnes bedrifter, organisasjoner og privatpersoner som trenger leiebil.

– Vi satser knallhardt på tilgjengelighet. Vi skal være overalt i Norge hvor noen kan tenkes å ha behov for leiebil. Og vi skal tilby alt fra tohjulinger til de største varebilene, sier administrerende direktør Trygve Simonsen i Hertz Norge.

Former fremtidens bilutleie

Ny teknologi, høyere sertifiseringskrav og økt biltetthet er med på å forme fremtidenes bilutleie. Hertz har en klar ambisjon om å lede denne utviklingen.

– Vi jobber med nye løsninger, som blant annet inkluderer selvbetjeningskiosker og leiekonsepter i sentrum av de største byene, fortsetter Simonsen.

– Vi er trygge på at det totalkonseptet vi kan tilby til nye franchiser, er interessant og fremtidsrettet.

Tilgjengelighet og teknologi viktig for kundene

Hertz har avtale med store og små bedrifter og organisasjoner. De har det til felles at de er opptatt av tilgjengelighet, service og effektive bestillings- og betalingsløsninger.

– Det viktigste kravet vi har til alt vi gjør, er at det skal skape verdi for kundene. Det hjelper ikke om det er nyskapende, dersom det ikke gir en bedre eller mer effektiv leieopplevelse for bedriftene og den som sitter bak rattet, avslutter Simonsen.

Foto: Trygve Simonsen, administrerende direktør i Hertz Norge.