Meld deg på HSMAIs konferanse i Oslo torsdag 24. mai!

Konferansebilde

LivingSocial og Travelzoo blir med i diskusjon ledet av Tnooz om Flash Sales. Bli med du også!

Registrer deg for konferansen her

Flash Sales, også kjent som Daily Deals, er begreper vi har blitt kjent med over de siste par årene, som en alternativ salgskanal på Internett. Groupon skapte et navn for seg selv gjennom å være tidlig ute og ved å være aggressive i sin markedsføring. Blant nisjeaktørene finnes blant annet LivingSocial og Travelzoo, som i hovedsak retter seg mot reisemarkedet.

For noen har denne form for salg vært vellykket, mens andre sitter med en bitter ettersmak. Hva skal til for å lykkes med denne type salg?

Torsdag 24. mai kommer flere internasjonalt anerkjente foredragsholdere til HSMAIs Marketing Strategy Conference, for å dele av sin kunnskap innen digital markedsføring.

Kevin May, sjefredaktør og en av grunnleggerne av Tnooz – en online platform for nyheter inne reiseliv, spesielt innen teknologi og digital markedsføring – vil lede paneldiskusjonen om flash-salg. Dette er den perfekte avslutning på en konferanse, som ellers er pakket med nyttig kunnskap og informasjon.

Etter diskusjonen kan du bli med resten av deltakerne på nettverkssamlingen og HSMAI European Awards.