Ingunn Weekly: Årets Serviceløft

Vinner på målstreken. Konkurranse

Årets Serviceløft-kåringen, som har hatt to års pause, blir nå en del av HSMAIs nysatsing, HSMAI-dagen, som arrangeres på Radisson Blu Scandinavia Hotel for første gang tirsdag 9. oktober 2012. Prisutdelingen foregår samme sted.

Dette er en konkurranse som henvender seg til hele servicebransjen, da vi i reiselivsbransjen også er avhengig av at våre nærstående samarbeidspartnere, som handelsstanden og andre, leverer god service til både våre forretningskunder og turister. Du kan konkurrere i følgende kategorier:

  1. Kundebehandling
  2. Tjenesteutvikling
  3. Medarbeiderutvikling
  4. Klagebehandling
  5. Fysiske Rom og Systemer
  6. Kommunikasjon
  7. Kundeopplæring

Årets Serviceløft Veiviser

Denne hovedprisen vil juryen gi til den aktøren som har gjennomgående utsøkt service, uavhengig av ovennevnte kategorier.

Du finner mer informasjon om de enkelte kategoriene, og om hva juryen vil ha av informasjon her.

Frist for innsendelse er 3. september 2012.

Samtidig flyttes også Årets Unge ledere-kåringen til HSMAI-dagen 9. oktober. Årets Unge Hotelier og Årets Unge Leder i Reisebransjen arrangeres av HSMAI, i samarbeid med HRR og andre samarbeidspartnere fra reiselivsbransjen og ellers.

Vi forventer fullt hus med flere hundre deltagere.

Ingunn Hofseth. ThumbnailHSMAI Weekly tar nå ferie og vi kommer tilbake medio august.

Ha en nydelig sommer!

Med vennlig hilsen
Ingunn Hofseth
Adm. dir. HSMAI Chapter Norway