Ingunn Weekly: HSMAI med lokale arrangementer

Ingunn Hofseth er Fan of Good Service

HSMAI gjennomfører i disse dager en medlemsundersøkelse, og det er et stort ønske om at HSMAI skal tilby sine arrangementer lokalt, slik at ikke det meste foregår i Oslo. Det er selvsagt forståelig, og er en del av vår plan. Vi har allerede gjennomført noen lokale arrangementer, og det vil bli forsterket ut over våren og sommeren.

Våre medlemmer har tatt godt imot Serviceløftet og Fans of Good Service, slik at det blir noe av det viktigste vi skal satse på i årene fremover.

HSMAIs ambisjon er at alle seriøse virksomheter skal ha et serviceløfte, som kommuniseres internt og eksternt, på samme måte som man har et sett med verdier og en visjon. Med det som utgangspunkt, vil vi arrangere workshops rundt omkring i Norge, både bedriftsinternt og i åpne fora (der generelle temaer vil bli tatt opp i plenum, mens bedriftsinterne saker diskuteres bak lukkede dører).

I tillegg ønsker våre medlemmer å bli langt mer synlig fremover, og ønsker å tilegne seg mer kompetanse på området. Vi har samtaler med Google og andre, hvor vi vurderer å samarbeide om et slikt initiativ. Vi har også innledet et samarbeid med Meltwater, for å bli langt mer synlig på Facebook og andre sosiale medier, med ulike konkurranser. Opplæringen er allerede begynt, med tanke på våre ulike arrangementer i januar.

Ingunn Hofseth. ThumbnailDet skjer mye på mange plan og en oppdatering og en oppdatert kalender kommer om ikke så lenge.

Ha en flott helg!

Med vennlig hilsen
Ingunn Hofseth
Adm. dir. HSMAI Chapter Norway