Ingunn Weekly: HSMAIs Fans of Good Service skal på turné igjen

Nå skjer det igjen! I 2013 brukte HSMAI hele to måneder på å reise rundt i Norge, for å finne de beste Serviceheltene og hedre dem. Vi besøkte hele 33 byer og steder. Vi hadde supre samarbeidspartnere, som hjalp oss å løfte dette frem, og vi gleder oss masse til å starte dette løpet igjen. Vi filmet og blogget hele tiden underveis, og vinnerne fikk stor oppmerksomhet i lokalpressen.

Besøk Fans of Good Service-bloggen fra 2013 her, så ser du de flotte serviceheltene og samarbeidspartnerne vi hadde da.

Nå skal vi på turné igjen, og søker samarbeid med både lokale og nasjonale samarbeidspartnere. Alt sammen vil skje i løpet av august. Tiltaket er en forlengelse av arbeidet med Serviceløftet, og de ulike prisene vi har delt ut over flere år.

Noe av det vi liker best å gjøre, er å fokusere på de gode historiene. Derfor er det nettopp slike historier vi er på utkikk etter. Vi håper at hele landet vil engasjere seg i dette.

Vi er ute etter å finne de uunnværlige hverdagsheltene, som er skikkelig god på å yte service, og løfte dem frem i lyset, som gode eksempler. Utmerkelsen går til enkeltpersoner, ikke bedriften. Det vi ønsker å gjøre, sammen med våre medlemmer og samarbeidspartnere, er å sette god service på dagsorden. Det å gjøre alle enda mer bevisst på hva som er god service, jeg tror at ved å bare synliggjøre dem som i dag leverer god service, og fortelle om de gode historiene, vil bidra til at enda flere følger eksempelet. Det inspirerer å høre om gode kundeopplevelser!

Vi tror også vi kan øke bevisstheten blant dem som tilbyr service, til å betrakte service som en viktig del av produktet. Vårt mål er at vi ønsker å få flere bedrifter som setter service på kartet, som en viktig del av strategiarbeidet og opplæring i virksomheten.

Dagens servicehelt

jan_rune_lorentzen02

Kåringen handler om å gjøre Norge til et enda mer attraktivt land for turister, forretningsreisende og alle andre. Det handler om å strekke seg litt lengre for kunden.

Mer informasjon kommer!

Besøk Fans of Good Service-bloggen fra 2013 her, så ser du de flotte serviceheltene og samarbeidspartnerne vi hadde da.

Ta kontakt med oss om du ønsker å engasjere deg lokalt eller nasjonalt.

Ha en riktig god ettermiddag!

Ingunn Hofseth. Thumbnail
Med vennlig hilsen
Ingunn Hofseth
Adm. dir.
HSMAI Chapter Norway