Scandic med ny digital plattform

Scandic Hotels lanserer nå en ny digital plattform, som skal forbedre kundeopplevelsen, heve servicenivået, og få enda flere som er inne på nettsiden til å bestille rom, skriver kjeden i en pressemelding.

Som et første steg i den digitale plattformen, lanserte Scandic nylig en helt ny nettside, som endrer kundedialogen drastisk.

– Nå vil vi kunne tilby en mer personlig kundedialog. Vi hjelper gjestene med å finne relevante tjenester og innhold, helt fra de planlegger reisen, til de deler minnene etterpå. Det vi gjør nå, er et helt nødvendig grep, for å være attraktive, interessante og relevante for kundene våre, sier Tine Birkeland, markedsdirektør i Scandic Norge.

Nettsiden er designet slik at den er optimalisert for alle skjermstørrelser. Bilder er en viktig del av den nye siden.

– Vi tilbyr ikke bare hotellrom, vi tilbyr opplevelser. Bilder er en viktig måte for kundene å se for seg denne opplevelsen. Bilder skaper følelser, og godt innhold skaper engasjement. Nettsiden gjør det også enklere og raskere å booke et hotellrom. Med dette håper vi at flere gjester booker hotellrom, og gjerne direkte fra nettsiden, sier Birkeland.

Fremover vil Scandic tilby flere innovative tjenester for å hjelpe kundene, også under selve besøket.

Se den nye siden her: www.scandichotels.no

Foto: Scandic Hotels’ nye nettsted er optimalisert for alle plattformer, inklusive mobilen som ble brukt for å ta dette bildet. Fotograf: Jarle Petterson