Nordic Choice Club sjekker opp konkurrentenes stamgjester

Fra og med 20.juni tilbyr Nordic Choice Club reisende å matche sitt medlemskap i konkurrerende lojalitetsprogrammer med motsvarende medlemsnivå, heter det i en pressemelding fra Nordic Choice Hotels.

– Selvtillit er alt, når det kommer til sjekking, og med Nordens beste lojalitetsprogram, og servicenivået, er vi sikre på at våre konkurrenters stamgjester heller vil dele seng med oss, fremfor et motorhotell. Nå skal derfor alle med høyere medlemskap i konkurrerende lojalitetsprogrammer få mulighet til å oppleve ekte Nordic Choice gullservice, sier Petter A. Stordalen, eier og styreleder i Nordic Choice Hotels.

Statusmatch betyr at gjester med andre hotell-lojalitetsmedlemskap enkelt kan sikre seg samme medlemsnivå i Nordic Choice Club, ved hjelp av få tastetrykk.

– I hotellbransjen er bonus- og medlemsfordeler en viktig del av serviceleveransen. Nordic Choice Hotels har et sterkt lojalitetsprogram, fordi vi fokuserer på kontinuerlig oppgradering av tilbud og tjenester til gjestene våre. Nordic Choice Club-medlemmene står i dag for nesten 35 prosent av alle solgte romdøgn på hotellene, men potensialet er mye større, fortsetter Stordalen.

I første kvartal 2016 talte Nordic Choice Club 1.260.000 medlemmer. Tidligere i år inngikk Nordic Choice Club et samarbeid med reiselivsgiganten TUI. Det betyr at Nordic Choice Club-medlemmer nå kan tjene og bruke bonuspoeng på charterreiser med Star Tour og Fritidsresor. I tillegg til å kunne bruke opptjente poeng på sydentur, vil Nordic Choice Club-medlemmer få sesongbaserte spesialtilbud og rabatter på reiser med TUIs charterselskaper i Skandinavia.

– Nå kan du tjene poeng mens du bor på hotell i Norden, for eksempel i forbindelse med jobb, og bruke poengene til å ta med familien eller din kjære på ferie til varmere strøk. Vi tror dette vil bli til stor glede våre 1,2 millioner medlemmer, og ser på samarbeidet som en viktig styrking av medlemskapstilbudet i Nordic Choice Club, sier Torgeir Silseth, administrerende direktør i Nordic Choice Hotels.

Kampanjeperioden varer fra 20. juni 2016 til 30. juni 2016.

SE landingsside: nordicchoicecampaigns.com/match/se/

NO landingsside: nordicchoicecampaigns.com/match/

Foto: Nordic Choice Hotels’ Torgeir Silseth og Petter A. Stordalen. Fotograf: Tord-Erik Andresen.