- Reiselivets Oscar-kveld: Priser, prestisje og jubel da HSMAI hedret årets beste i bransjen
- Finalistene til HSMAI Awards Norway 2024 er…
- Meld deg på HSMAI Europe Power-Up – SoMe and influencers – The New Era of Reaching Customers!
- HSMAI Awards Norway 2024
- Nytt og spennende år - Møte- og Eventbørsen, Awards, ECC og mer!
Visit Nordfjord med ny profil

Visit Nordfjord har fått en visuell profil og et profilkonsept andre regioner trygt kan misunne dem.
Torsdag 8. september presenterte Marita Lindvik, daglig leder i destinasjonselskapet, den nye profilen i Operahuset på Nordfjordeid.
Med slagordet «Alt i ein fjord» og «All in one fjord», skal Visit Nordfjord selge inn attraksjonene i og langs Nordfjord, både nasjonalt og internasjonalt.
Det er kommunikasjonsbyrået Creuna som har utviklet den nye profilen, med sin enkle og elegant lek med bokstavene som utgjør «Nordfjord».
Her er den nye profilen, slik den ble presentert for publikum torsdag kveld:
Foto: Skjermdump fra presentasjonsvideoen om Visit Nordfjords nye visuelle profil.