- Future of Sales Conference | Oslo
- HSMAI med kraftig satsing i Norge!
- Feiring av suksess og fremragende prestasjoner: Reiselivsbransjens beste ble hedret på HSMAI Awards Norway 2023
- De nominerte til HSMAI Awards Norway 2023 er…
- Connecting Future Leaders er tilbake igjen torsdag 14. mars på Scandic Solli!
Det skjer noe hos Thon
Selv med tursekken full av erfaringer, stopper ikke Olav Thon opp. Nye topper skal bestiges. Nå tar han opp kampen, i et hardt konkurranseutsatt hotellmarked, med ny storsatsning, heter det i en pressemelding fra Thon Hotels.
– Stillstand er tilbakegang. Hos oss står ingenting stille, sier Olav Thon selv.
Thon Hotels er ekspansive og innovative, og tar en sterkere posisjon på markedet. Hotellmarkedet er i stadig utvikling, og hotellkjeden satser på design, teknologi og matopplevelser. Men selve kjernen i hotelleveransen, er besøksopplevelsen. Thon Hotels har derfor gjort omfattende investeringer, for å fornye og forskjønne hotellene, slik at gjestene får den aller beste hotellopplevelsen. Teksten fortsetter under bildet.
Ansvaret for den store designutviklingen er det Sissel Berdal Haga, designansvarlig i Olav Thon Gruppen, som står bak. I en årrekke har hun jobbet med å modernisere hotellene, og hennes visjon er å skape en levende atmosfære, gjennom bevisst bruk av farger.
– Jeg er ikke i tvil om at farger skaper glede. Selve kjernen i designen er modig fargebruk, og gjester skal stråle opp når de besøker Thon Hotels, sier hun.
Toppfoto: Hotellmagnaten Olav Thon. Foto fra Thon Hotels.