- Reiselivets Oscar-kveld: Priser, prestisje og jubel da HSMAI hedret årets beste i bransjen
- Finalistene til HSMAI Awards Norway 2024 er…
- Meld deg på HSMAI Europe Power-Up – SoMe and influencers – The New Era of Reaching Customers!
- HSMAI Awards Norway 2024
- Nytt og spennende år - Møte- og Eventbørsen, Awards, ECC og mer!
Det skjer noe hos Thon

Selv med tursekken full av erfaringer, stopper ikke Olav Thon opp. Nye topper skal bestiges. Nå tar han opp kampen, i et hardt konkurranseutsatt hotellmarked, med ny storsatsning, heter det i en pressemelding fra Thon Hotels.
– Stillstand er tilbakegang. Hos oss står ingenting stille, sier Olav Thon selv.
Thon Hotels er ekspansive og innovative, og tar en sterkere posisjon på markedet. Hotellmarkedet er i stadig utvikling, og hotellkjeden satser på design, teknologi og matopplevelser. Men selve kjernen i hotelleveransen, er besøksopplevelsen. Thon Hotels har derfor gjort omfattende investeringer, for å fornye og forskjønne hotellene, slik at gjestene får den aller beste hotellopplevelsen. Teksten fortsetter under bildet.

Ansvaret for den store designutviklingen er det Sissel Berdal Haga, designansvarlig i Olav Thon Gruppen, som står bak. I en årrekke har hun jobbet med å modernisere hotellene, og hennes visjon er å skape en levende atmosfære, gjennom bevisst bruk av farger.
– Jeg er ikke i tvil om at farger skaper glede. Selve kjernen i designen er modig fargebruk, og gjester skal stråle opp når de besøker Thon Hotels, sier hun.
Toppfoto: Hotellmagnaten Olav Thon. Foto fra Thon Hotels.