Det skjer noe hos Thon

Selv med tursekken full av erfaringer, stopper ikke Olav Thon opp. Nye topper skal bestiges. Nå tar han opp kampen, i et hardt konkurranseutsatt hotellmarked, med ny storsatsning, heter det i en pressemelding fra Thon Hotels.

– Stillstand er tilbakegang. Hos oss står ingenting stille, sier Olav Thon selv.

Thon Hotels er ekspansive og innovative, og tar en sterkere posisjon på markedet. Hotellmarkedet er i stadig utvikling, og hotellkjeden satser på design, teknologi og matopplevelser. Men selve kjernen i hotelleveransen, er besøksopplevelsen. Thon Hotels har derfor gjort omfattende investeringer, for å fornye og forskjønne hotellene, slik at gjestene får den aller beste hotellopplevelsen. Teksten fortsetter under bildet.

Sissel Berdal Haga, designansvarlig i Olav Thon Gruppen. Foto fra Thon Hotels.
Sissel Berdal Haga, designansvarlig i Olav Thon Gruppen. Foto fra Thon Hotels.

Ansvaret for den store designutviklingen er det Sissel Berdal Haga, designansvarlig i Olav Thon Gruppen, som står bak. I en årrekke har hun jobbet med å modernisere hotellene, og hennes visjon er å skape en levende atmosfære, gjennom bevisst bruk av farger.

– Jeg er ikke i tvil om at farger skaper glede. Selve kjernen i designen er modig fargebruk, og gjester skal stråle opp når de besøker Thon Hotels, sier hun.

Toppfoto: Hotellmagnaten Olav Thon. Foto fra Thon Hotels.