- HSMAI med kraftig satsing i Norge!
- Feiring av suksess og fremragende prestasjoner: Reiselivsbransjens beste ble hedret på HSMAI Awards Norway 2023
- De nominerte til HSMAI Awards Norway 2023 er…
- Connecting Future Leaders er tilbake igjen torsdag 14. mars på Scandic Solli!
- Meld deg på Møte- og Eventbørsen 2024!
Det skjer noe hos Thon
![](https://hsmai.no/wp-content/uploads/2016/10/olav_thon-563x353.jpg)
Selv med tursekken full av erfaringer, stopper ikke Olav Thon opp. Nye topper skal bestiges. Nå tar han opp kampen, i et hardt konkurranseutsatt hotellmarked, med ny storsatsning, heter det i en pressemelding fra Thon Hotels.
– Stillstand er tilbakegang. Hos oss står ingenting stille, sier Olav Thon selv.
Thon Hotels er ekspansive og innovative, og tar en sterkere posisjon på markedet. Hotellmarkedet er i stadig utvikling, og hotellkjeden satser på design, teknologi og matopplevelser. Men selve kjernen i hotelleveransen, er besøksopplevelsen. Thon Hotels har derfor gjort omfattende investeringer, for å fornye og forskjønne hotellene, slik at gjestene får den aller beste hotellopplevelsen. Teksten fortsetter under bildet.
![Sissel Berdal Haga, designansvarlig i Olav Thon Gruppen. Foto fra Thon Hotels.](http://hsmai.no/wp-content/uploads/2016/10/sissel_berdal_haga.jpg)
Ansvaret for den store designutviklingen er det Sissel Berdal Haga, designansvarlig i Olav Thon Gruppen, som står bak. I en årrekke har hun jobbet med å modernisere hotellene, og hennes visjon er å skape en levende atmosfære, gjennom bevisst bruk av farger.
– Jeg er ikke i tvil om at farger skaper glede. Selve kjernen i designen er modig fargebruk, og gjester skal stråle opp når de besøker Thon Hotels, sier hun.
Toppfoto: Hotellmagnaten Olav Thon. Foto fra Thon Hotels.