Toppscore til årets HSMAI Møte- og Eventbørsen!

96 prosent av utstillerne var så fornøyd med årets Møte- og Eventbørsen at de vil tilbake neste år. “Bra møteplass, top notch, kul og lærerik dag, full pott, fin blanding av faglige innlegg og møter, bra nivå og mengde på kjøpere, effektiv møteplass og gode møter” er noen av tilbakemeldingene på årets Møte- og Eventbørsen.

– I en digital tidsalder ser vi at profesjonelle, fysiske møteplasser blir enda viktigere enn tidligere. Kombinasjonen av forhåndsbookede møter, mangfold av kjøpere og selgere, og en tidseffektiv, intim og godt tilrettelagt møteplass, gir godt utbytte for deltagerne, sier en fornøyd prosjektleder Linda M. Ramberg.

At årets arrangement var en suksess, viser evalueringen besvart av 90 av deltagerne. Alle svarene fra utstillerne var positive når vi snakker om arrangementet som helhet. Ser man kjøpere og utstillere under ett, var det 92 prosent som svarte at de var svært fornøyd med både det faglige programmet og med arrangementet i sin helhet. Selve møteplassen, høyt nivå på kjøpere, og relevant faglig program, trekkes frem i evalueringen.

Forhåndsbooking av møter

Effektive møter og god stemning på HSMAI Møtebørsen, som fant sted på Scandic Fornebu.

I år gjeninnførte vi forhåndsbooking av møter, og 73 prosent av dem som svarte på undersøkelsen mente at dette var en klar fordel. Vi åpnet møtebookingen for kjøperne noen uker før arrangementet, og et par uker senere åpnet vi også for at selgerne kunne henvende seg til kundene og forespørre møter. Noen av kommentarene:

Veldig bra i år, bra gjesteliste og fokus på møtebooking begge veier fungerte godt.

Det var enkelt og greit å kunne forhåndsbooke møtene, da fikk jeg kontakt med de som var relevant for meg.

Det var fint å kunne velge ut de hotellene/stedene jeg ønsket å treffe, og slippe å stå i kø på ubestemt tid.

Scandic Fornebu leverte!

Årets Møte- og Eventbørsen ble lagt til Scandic Fornebu, som viste seg fra sin beste side. Tilbakemeldingene fra deltagere, på både tilgjengelighet, lokaler, logistikk og, ikke minst, maten og servicen på hotellet, var en sann fryd å lese! 93 prosent av de spurte svarte også at det var enkelt å komme seg til hotellet.

Minst 96 prosent kommer tilbake

Deltagerne var svært fornøyd med det faglige programmet, og arrangementet som sådan. Fotograf: Camilla Bergan.

På spørsmål om det er ønskelig å delta på HSMAI Møte- og Eventbørsen flere ganger, var det ingen som svarte at de ikke ønsker det! Tilbakemeldingene viser at 96 prosent av utstillerne blir med også neste år, resten svarte at de ikke vet. Kjøperne var også svært fornøyd med arrangementet, og 89 prosent av disse ønsker å være med flere ganger. De øvrige som svarte hadde ikke bestemt seg ennå.

“Totalt sett et veldig fint og nyttig arrangement som jeg ser frem til å delta på igjen neste år”, lyder en av kommentarene. “Bra business, vi var veldig happy og kommer nok igjen”, var en annen. Og det er grunn til å tro at det blir flere.

– Vi tar med oss alle tilbakemeldinger og innspill i planleggingen av neste års arrangement. Det er bare å holde av datoen allerede nå; onsdag 9. januar 2019, avslutter prosjektleder Linda M. Ramberg, som nå gir stafettpinnen til kollega Monika Hove.

Monika Hove var også sentral ved årets arrangement, og gleder seg til å ta over som prosjektleder.

– Jeg skal jobbe med et annet spennende prosjekt som jeg brenner skikkelig for, HSMAIs satsing på Winning for the Customer – The Service Pledge, og gleder meg stort til det, avslutter Linda.

For ytterligere informasjon kontakt:

Linda M. Ramberg
Prosjektleder HSMAI Møte- og Eventbørsen
Mobil: 928 03 694 Epost: lmr@hsmai.eu

Eller

Ingunn Hofseth
President & CEO
HSMAI Region Europe
Mobil: 913 98 344

For mer informasjon om arrangementet se HSMAI Møte- og Eventbørsen 2018 

Toppfoto: Lobbyområdet på Scandic Fornebu. Fotograf: Camilla Bergan.