Tre utmerkelser til Norwegian i Passenger Choice Awards
Norwegian fikk en rangering på fire stjerner, og vant i tillegg to priser under det prestisjetunge Passenger Choice Awards i Los Angeles natt til onsdag. Flyselskapet ble kåret til beste lavprisselskap i Europa, og fikk pris for beste WiFi om bord.
Hele tre utmerkelser ble tildelt Norwegian under Airline Passengers Experience Associations (APEX) prestisjetunge Passenger Choice Awards i Los Angeles i natt. I tillegg til en firestjernes rangering, stakk selskapet av med prisene Best WiFi og Best Overall Passenger Experience, Low Cost Carrier in Europe.
– Vi setter stor pris på disse anerkjennelsene, spesielt fordi det er kundene selv som har gitt sine stemmer. Jeg vil takke alle våre passasjerer, som har valgt å fly med Norwegian, og ikke minst til våre hardt arbeidende og dedikerte medarbeidere over hele verden, som alle gjør sitt ytterste hver dag, hele året, for å gi passasjerene en god reiseopplevelse, sier administrerende direktør Bjørn Kjos.
Om Passenger Choice Awards
Passenger Choice Awards ble opprettet av Airline Passenger Experience Association (APEX), for å gi en stemme til flypassasjerene. Det er en omfattende kåring, hvor over en halv million flypassasjerer gjennom spørreundersøkelser på nett selv bestemmer hvem som skal vinne de ulike kategoriene.
Foto: Besetningsmedlem i en Norwegian-kabin. Foto fra Norwegian.