Latest News
  • Anne-Margrethe Tveit er utnevnt som leder av HSMAI Europe Advisory Board Norway
  • Nordic Choice Hotels bytter navn til Strawberry
  • Stolte og glade vinnere!
  • Her er juryen for “Reiselivets Oscar”
  • Norske Advisory Boards medlemmer søkes
HSMAI Norway
Annonse:


  • Hjem
  • Nyheter
    • Toppsaker
    • Revenue Management
    • Markedsføring
    • Event Marketing
    • Kommer
    • Ukens navn
    • Reiseliv
      • Cruise
      • Hotell
      • Samferdsel
      • Turisme
    • Service
    • HSMAI
    • Ingunn Weekly
    • Mat og drikke
      • Restauranter
    • Salg
  • Aktiviteter
    • Møte- og Eventbørsen 2022
    • HSMAI Norway Awards 2021
    • HSMAI Årets Unge Ledere og Hotelier
    • DigiTech Norway
    • Serviceløftet
  • Serviceløftet
    • London sep. 2018
    • Sertifisering
  • Om HSMAI
    • Medlemskap
    • Administrasjon
    • HSMAI Europe Board
    • HSMAI Region Europe Advisory Boards
    • HSMAI Region Europe National Advisory Board Norway
    • Profiler deg med HSMAI
      • Annonser i MØTEBØRSEN Update
    • Årsberetninger
      • HSMAIs årsberetning 2014
      • HSMAIs årsberetning 2013
      • HSMAIs årsberetning 2012
      • HSMAIs årsberetning 2011
      • HSMAIs årsberetning 2010
      • HSMAIs årsberetning 2009
    • Vedtekter
    • Presserom
      • Pressemeldinger
        • Pressemeldinger 2009
          • Avis- og HSMAI-allianse for bedre service
        • HSMAI og Norges Varemesse sammen om storsatsing
          • Servicekonferansen 2009; årets begivenhet i servicenæringene
        • Pressemeldinger 2010
      • Bilder
    • HSMAI i Travel News
    • Videoarkiv
    • Student
    • Personvernerklæring
    • Kontakt
  • Globalt
    • HSMAI Europa
    • HSMAI Americas
    • HSMAI Asia Pacific
    • HSMAI Midtøsten

Fursetgruppen med ny visuell profil

Posted on 26. november 2018 by Redaksjonen

Related Post

  • Anne-Margrethe Tveit er utnevnt som leder av HSMAI Europe Advisory Board Norway
  • Nordic Choice Hotels bytter navn til Strawberry
  • Stolte og glade vinnere!
  • Her er juryen for “Reiselivets Oscar”
  • Norske Advisory Boards medlemmer søkes

Restaurantselskapet Fursetgruppen fortsetter veksten, og har lansert nye forretningsområder i 2018. Nå markeres nysatsingene med ny logo og visuell profil.

Gruppen har vokst jevnt de siste årene. 21 år etter oppstarten på Lofoten Fiskerestaurant i 1997, driver selskapet nå totalt mer enn 20 ulike restaurant- og selskapskonsepter i Oslo. Tidligere i høst lanserte selskapet kantinedrift, samt at gruppen nå øker satsingen på catering og selskapslokaler, heter det i en pressemelding.

Matcher ambisjonene

Med etableringen av nye forretningsområder lanserer selskapet ny visuell identitet og logo.

– Fursetgruppen er ikke lenger kun en restaurantgruppe, vi er blitt mye mer enn det. Med etableringen av Furset Kantine, Furset Catering og Furset Arrangement, så vi behovet for å få en samlende profil, for å skape klarhet og synergi mellom forretningsområdene, gruppen og våre unike merkevarer. Den nye visuelle identiteten matcher våre ambisjoner fremover, sier administrerende direktør Gjøran Sæther.

Ny merkevareplattform

Seniorkonsulent Kjersti Svang Olsen i Design Container var sentral i arbeidet med å sette ny merkevare-plattform og merkevare-arkitektur.

– En tydelig merkevare-strategi er helt avgjørende når vi nå bredder ut virksomheten. Strategiprosessen har tydeliggjort vår posisjonering, og vil på sikt bidra til å styrke gjestenes forståelse for våre ulike konsepter og tilbud, sier Naja Boone, markeds- og kommunikasjonsdirektør i Fursetgruppen.

Tidligere i år inngikk Fursetgruppen et samarbeid med designbyrået WE OSLO, som er teamet bak logoen. Oppgaven til designteamet i WE OSLO var å lage en revidert profil, som kunne samle alt Fursetgruppen gjør under én enkel og gjenkjennelig merkevare, og skape en solid plattform for videre vekst.

– Vi er stolte over at en av landets største restaurantaktører har valgt oss som samarbeidspartner. Dette prosjektet er et godt eksempel på hvordan vi jobber effektivt, for å levere i komplekse merkevare-landskap, sier Linn Bakke, daglig leder i WE OSLO.

Den nye logoen og visuelle profilen fremgår av Fursetsgruppens redesignede nettsted.

Foto: Gjøran Sæther og Naja Boone i Fursetgruppen. Foto fra Fursetgruppen.

Posted in Markedsføring, Mat og drikke, Nyheter, Restauranter Tagged design, Fursetgruppen, logo, visuell profil

Innleggsnavigasjon

Bli med på en sosial, men effektiv arbeidsdag på Meet Ullevaal
Routes Europe 2020 lander i Bergen

Siste

  • Anne-Margrethe Tveit er utnevnt som leder av HSMAI Europe Advisory Board Norway

    Anne-Margrethe Tveit er utnevnt som leder av HSMAI Europe Advisory Board Norway

    juni 22, 2022

  • Nordic Choice Hotels bytter navn til Strawberry

    Nordic Choice Hotels bytter navn til Strawberry

    juni 19, 2022

  • Stolte og glade vinnere!

    Stolte og glade vinnere!

    april 27, 2022

  • Her er juryen for “Reiselivets Oscar”

    Her er juryen for “Reiselivets Oscar”

    april 25, 2022

  • Norske Advisory Boards medlemmer søkes

    Norske Advisory Boards medlemmer søkes

    april 22, 2022

  • Og de nominerte er…

    Og de nominerte er…

    april 21, 2022

Kalender

  • Ingen kommende arrangement
AEC v1.0.4 Se hele kalenderen her.

HSMAI America 90 years!

https://youtu.be/W4WIs-8PuYE

HSMAI Event Awards Norway 2017- Sharing the Glory

https://youtu.be/W8zYzpz-p2U

Snarveier

  • Bli medlem
  • Ingunn Weekly
  • Ukens navn
  • Kunnskapsbanken
  • Student
  • Fans of Good Service
  • Komplimentdagen

Administrativt

  • Logg inn
  • Innleggsstrøm
  • Kommentarstrøm
  • WordPress.org

Om HSMAI.no

HSMAI.no tjener som primær
informasjonskanal for HSMAI
Chapter Norway, i tillegg til
organisasjonens nærvær i de
sosiale mediene.

Ansvarlig redaktør:
Ingunn Hofseth

Utviklet og tilrettelagt av:
jarle.petterson.media

Copyright 2009 – 2019:
HSMAI Chapter Norway

Copyright 2019. All rights reserved

Proudly powered by WordPress | Profitmag by Rigorous Themes

Om du fortsetter å bla i sidene, godtar du nettstedets bruk av informasjonskapsler, utelukkende av praktiske hensyn. Nærmere detaljer

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Lukk