Gull og hederlig omtale til Hotel Continental under HSMAI-prisene

En fornøyd trio fra Hotel Continental på Dizzie Showteater onsdag kveld. Fotograf: Catharina Wandrup/Knut Joner

Det var knyttet stor spenning til hvem som skulle stikke av med den gjeveste prisen i kategorien Trykksak, da reiselivsbransjen satte hverandre i stevne under HSMAI-prisene på Dizzie Showteater onsdag kveld. Med tøff konkurranse fra både små og store aktører innen reiselivsnæringen, steg Hotel Continental til topps i kategorien Trykksak under HSMAI prisene. I tillegg fikk de hederlig omtale i kategorien Nettsted.

Juryen sier følgende:

Reprofilering og nytt visuelt konsept har som mål å tydeliggjøre merkevaren og befestige og styrke posisjonen i markedet. Her har man lyktes i å skape en klassisk samtid som oser av den kvalitet vinneren er kjent for – ikke typisk norsk og ikke typisk konservativt.  Den nye profilen brukes i alt fra Room Service meny til Facebook.

Gull i kategorien Trykksak tildeles Hotel Continental for The Continental Experience.

Foto: En fornøyd trio fra Hotel Continental på Dizzie Showteater onsdag kveld. Fotograf: Catharina Wandrup/Knut Joner