Gull til Flytoget under HSMAI-prisene

Vinnerdelegasjonen fra Flytoget, med Sverre Høven, direktør kommersiell og forretningutvikling, i front. Fotograf: Catharina Wandrup/Knut Joner

Som en solid og viktig aktør for de mange tusen som reiser med fly fra Oslo, har Flytoget nok en gang klart å fremheve at de er dyktige ikke bare på å frakte folk, men også på å nå publikum gjennom sin markedsføring. Denne gangen resulterte dette i gull i kategorien ”Annonse, Print.”

Om vinnerbidraget sier juryen følgende:

Vinneren av kategorien Annonse, print har på en enkel og relevant måte greid å dramatisere at det nå er avganger også fra Drammen.  Med et vinterlig skispor med alle stasjonene som stavtakspor i sne har man også greid å understreke at dette er et miljøvennlig alternativ.  Markedsandelen har økt fra Gardermoen, og trafikken fra Drammen øker stadig.

Gull tildeles Flytoget for annonsen Skispor.

Foto: Vinnerdelegasjonen fra Flytoget, med Sverre Høven, direktør kommersiell og forretningutvikling, i front. Fotograf: Catharina Wandrup/Knut Joner