HSMAI med nytt magasin om service

Vinner på målstreken. Konkurranse

HSMAI har tatt initiativ til et nasjonalt prosjekt som skal bidra til økt servicenivå i Norge. Prosjektet har bakgrunn i Serviceløftet, og både prosjektet og magasinet setter fokus på:

  • Service som konkurransemiddel for økt attraksjonskraft og lønnsomhet
  • Stolthet blant ansatte og holdningsendring på alle nivåer
  • Høyere servicenivå og mer fornøyde kunder
  • Skape forum som engasjerer publikum i arbeidet med å sette service i fokus

For annonsering og profilering, ta kontakt med Anita i HSMAI på ah@hsmai.no eller 91652873 (se for øvrig faktafeltet nederst på siden).

Fans of Good Service-konferansen

Radisson Blu Scandinavia Hotel i Oslo

Fans of Good Service. ThumbnailTirsdag 9. oktober arrangeres HSMAI-dagen på Radisson Blu Scandinavia Hotel (bildet), der store deler av programmet er viet Fans of Good Service.

Moderatorer: Sverre Høven og Ansgar Gabrielsen

På kvelden samme dag arrangeres en prisutdeling, med kåring av Årets Serviceløft.

Konferansier: Janne Formoe

Magasinfakta

  • Format: A4-magasin
  • Distribusjon: 50.000
  • Antall sider: 36

Annonsering og profilering

  • Oppslag (to sider): kr 98.000,-
  • Helside: kr 59.000,-
  • Halvside: kr 35.000,-
  • Kvartside: kr 19.000,-
  • Siste side: kr 89.000,-
  • Side 3 og 5: kr 78.000,-
  • Forside: kr 39.000,-