Hvordan nå den søkende brukeren?
HSMAI-workshop onsdag 13. februar, fra kl 12.30 til 16.00.
Både brukere og innkjøpere er mer aktive enn noen gang, når det kommer til å undersøke hotellet og/eller reisemålet de skal til. Det er derfor viktig å være tilstede i riktige kanaler, og promotere seg på en positiv måte. Vi vil gå gjennom hvordan du kan bruke de forskjellige kanalene kundene undersøker, for å best promotere deres produkt. Fra anbefalinger og guider til oppslagsverk og Google-søk. Du får både en oversikt over tilgjengelige kanaler, og hjelp til å bruke dem.
Workshopen ledes av: Daglig leder Filip Kristiansen og faglig leder Frode Jensen fra Plan Media. Plan Media er et Google-sertifisert byrå.
Sted: Hos HSMAI, Valkyriegt. 15 A, 5 etg.
Antall: Det er kun plass til cirka ti personer, og det er først til møllen-prinsippet som gjelder.
Flere workshops: Denne workshopen vil bli satt opp flere ganger. Vi vil også i nær fremtid publisere en oppdatert kalender, med flere datoer for tilsvarende workshops og andre aktiviteter, både for Oslo og andre byer og tettsteder.
Gratis for HSMAI-medlemmer. Ikke-medlemmer: kr 900,- eks. mva.
Send din påmelding snarest til postbox@hsmai.no for å sikre deg plass.