Ingunn Weekly: Årets Serviceløft 2013 – er ditt firma en av kandidatene?

999110_10151560161181604_639305912_n-1

Sommerferien er over for mange, men vi  HSMAI har ikke hatt ferie enda. I sommer reiste vi rundt over det ganske land og fant 33 unike Servicehelter og en nasjonal vinner gjennom vårt prosjekt Fans of Good Service. Dette ble en stor suksess hvor vi satt service i fokus. Norges Servicehelt, Jan Rune Lorentzen, er ukens navn i HSMAI Weekly.

I oktober er det derimot bedriftene som skal i fokus igjen – gjennom Årets Serviceløft 2013.

Årets Serviceløft:

I oktober i fjor kåret vi hotellgruppen Carlson Rezidor til Årets Serviceløft 2012, hvem mottar Årets Serviceløft- prisen i år?

Hovedprisen skal gis til den virksomhet som kan vise til en særlig utvikling på flere av disse kriterier over flere år, og især kan vise til hvordan integrasjon av innsatsen på flere områder har bidratt til å forbedre kundeopplevelsen og serviceløftets troverdighet. Vi minner om fristen for innsendelse på Årets Serviceløft senest den 20. september.

For mer informasjon om programmet, de ulike kategoriene innen Serviceløft 2013, påmelding og om innsendelse her: http://hsmai.no/aktiviteter/hsmai-dagen-2013/

HSMAI ønsker å gjøre våre betalingsrutiner for konferansene enklere ved å ta betaling gjennom kredittkort via PayPal. Dette har fungert optimalt under konferansene våre i London og i USA og vi håper det samme i Norge. Dersom det byr på utfordringer for deg, send oss din påmelding til postbox@hsmai.no

Inntil videre – ha en fortsatt fin arbeidsuke!

 

Ingunn Hofseth. ThumbnailMed vennlig hilsen
Ingunn Hofseth
Adm. dir. HSMAI Chapter Norway

 

 

Foto øverst: Fans of Good Service-temaet