Avis belønner kundene med nytt lojalitetsprogram

Ole Grønvold, administrerende direktør i Avis Norge. Fotograf: Eirik Førde

I takt med at forbrukerne krever stadig mer, viser forskning gjort av Avis, at pris ikke er eneste utslagsgivende faktor, når det kommer til valg av reiseleverandør. Kundene søker i økende grad mot pålitelige merkevarer som tilbyr kvalitetssikrede tjenester de kan stole på, ifølge en fersk pressemelding fra selskapet.

Avis presenterer derfor sitt nyeste tilskudd til den mangeårige Avis Preferred-ordningen: et helt nytt fordelsprogram. I den nye, nivådelte ordningen, vil lojale kunder over hele Europa bli belønnet, i form av økonomiske fordeler, så vel som høyeste servicenivå. Dette for å sikre at hver enkelt billeie blir så tilfredsstillende som mulig for kunden, heter det.

For å bli medlem av fordelsprogrammet, må kunden melde seg inn i Avis Preferred, noe som er helt gratis. Avis Preferred gir så kunden rett til prioritert service og egne skranker på utleiesteder, samt dedikert medlemsservice over telefon – alt for å få kunden raskere ut på veien. Ved å bli medlem av Avis Preferred, får kunden tilgang til disse fordelene, allerede fra sin første billeie.

Nå kan i tillegg Avis Preferred-kunder motta rabattkuponger og eksklusive tilbud etter kun to billeier, samt en gratis weekend-leie etter kun den tredje bestillingen. Det eneste som trengs fra kunden, er en e-postadresse.

Etter fem billeier har kunden rett på én gratis oppgradering, ekstra sjåfør uten tillegg i prisen, samt høyeste prioritet for tilgjengelige biler. Kunder som leier ti ganger eller mer innenfor tolv måneder, blir medlem av Avis President’s Club, som gir rett til garantert enkel oppgradering på flyplasser, dobbel oppgradering i helger, ved tilgjengelighet, ekstra sjåfør uten tillegg i prisen, samt bilgaranti, når bestillingen er gjort minst 48 timer på forhånd.

– I Avis Preferred fokuserte vi på rask service. Dette er fortsatt en viktig prioritet, men nå ønsker vi i tillegg å anerkjenne lojale kunder med flere fordeler, jo flere ganger de leier. Andre fordelsordninger krever at kunden har fullført ti, eller til og med 20 billeier, før de mottar faktiske tilbud. Avis’ fordelsordning belønner derimot både fritids- og bedriftskunder fra og med deres andre billeie, sier Ole Grønvold, administrerende direktør for Avis Norge.

Avis’ lojalitetsprogram tilbyr kunden prioritert service og tilleggsprodukter og -tjenester, og gjør på den måten leie av bil mer tilgjengelig og fordelaktig. Ved å gi kunden faktiske og nyttige fordeler, tilbyr Avis praktiske leiebilløsninger på en kundevennlig måte.

Om Avis

Avis Rent A Car System, LLC og deres datterselskaper betjener et av verdens mest kjente merkevarenavn innen bilutleie, med cirka 5100 utleiesteder i mer enn 165 land. Avis har en lang og innovativ historie i bilutleieindustrien og har noen av verdens mest lojale kunder. Avis eies av Avis Budget Group, Inc. (NASDAQ: CAR), som driver og lisensierer merkevaren over hele hele verden. For mer informasjon, se www.avis.no.

Foto: Ole Grønvold, administrerende direktør i Avis Norge. Fotograf: Eirik Førde