Nå kan du registrere ditt bidrag til HSMAI Eventprisene 2016

På kvelden mandag 10. oktober arrangeres HSMAI Eventprisene på Grand Hotel i Oslo. Utdelingen skjer for tredje gang.

Også i år blir det en kombinasjon av at du kan sende inn bidrag i konkurransen, som skal juryeres av en jury, samt at eventbyråer og kundene vil stemme frem vinnere.

Du finner registreringsskjemaet, inklusive modul for opplasting av innsendte arbeider, under kategoribeskrivelsene.

Du kan melde på aktiviteter som har foregått i perioden fra september 2015 til 20. august 2016.

Vi har tre forskjellige kategorityper

HSMAI Eventprisene. Disse prisene juryeres av en jury, på bakgrunn av innsendte bidrag.

HSMAI Reiselivsprisene. Disse prisene juryeres av en jury, på bakgrunn av innsendte bidrag.

HSMAI Bransjeprisene. Disse prisene nomineres frem av eventbyråene. Én stemme per byrå, ved daglig leder eller den han/hun delegerer til.

HSMAI Eventprisene

Beste event: For det arrangementet som har utmerket seg som unikt gjennom året (deles ut til byrå og kunde).

Beste konferanse: For alle konferanser som samler ansatte, bransjer, medlemmer o. l. (deles ut til byrå og kunde).

Beste kundearrangement: Til den som bygger nærhet til kunden, og motiverer (deles ut til byrå og kunde).

Beste PR-event: Til den som skaper omfattende publisitet rundt arrangementet, og har hatt en strategi med det som mål. Event som strategisk verktøy (deles ut til byrå og kunde).

Beste salgs- eller promoevent: Til den som fremmer produkter og tjenester i en eventkontekst (deles ut til byrå og kunde).

Generelt: Hvert år vil det også vurderes om det skal gis ut en pris til Beste nykommer. Denne kategorien stemmes frem av juryen til HSMAI Eventprisene.

HSMAI Reiselivsprisene

Beste adventure tourism event: Til den som har utviklet, planlagt og gjennomført det beste eventyrlige turisteventet.

Beste insentivreise: Til den som har utviklet, planlagt og gjennomført unike insentivturer, som er fast forankret i virksomhetens strategi.

Beste destinasjonsutviklings-event: Til den som har utviklet, informert om og markedsført et helskapende tilbud om service, aktiviteter og attraksjoner i destinasjonen.

Beste Hospitality Event: Prisen går til den som har gjennomført det beste relasjonsbyggende «tilleggseventet» for en eller flere av sine interessegrupper i forbindelse med et stort event.

Beste ROI-event, med to underkategorier:

Beste ROI Corporate-event: Skal bidra til å styrke samhold, felleskap, organisasjonskultur, motivasjon og jobbtilfredshet.

Beste ROI-event – Reiser: Best til å tilrettelegge for relasjonsbygging, stimulere til kreativitet, og fange opp signaler og impulser fra reisedestinasjonen.

HSMAI Bransjeprisene – nomineres frem av eventbyråene

Beste storarena: For hoteller, restauranter, museer, gjestehus, puber/barer, kongress-, konferanse- eller messesentre, og andre vertskap med kapasitet for mer enn 401 deltagere.

Beste intimarena: For hoteller, restauranter, museer, gjestehus, puber/barer, kongress-, konferanse- eller messesentre, og andre vertskap med kapasitet for inntil 400 deltagere.

Beste eventleverandør: Dette er en tjenesteyter, underleverandør eller samarbeidspartner til eventbyrå, som er alt fra lyd, lys, logistikk, catering, underholdning, kunnskap og sikkerhet, til dekor etc.

Beste eventbyrå: Ethvert selskap som produserer og administrerer events på oppdrag.

NB! Denne siste kategoritypen nomineres som nevnt frem av eventbyråene, og inngår således ikke i registreringsskjemaet under.

Deadline: Snarest og innen mandag 19. september

[gravityform id=»1″ title=»true» description=»true»]

Deadline: Snarest og innen mandag 19. september

Du kan melde på aktiviteter som har foregått i perioden fra september 2015 til 20. august 2016.

Meld deg på prisfesten allerede nå slik du sikrer dere Early Bird pris.

Prisen inkluderer middag med underholdning, viner og topp konferansier. 

Early Bird Billett: NOK1,295.00 eks. moms.

Eventbrite - HSMAI Eventprisene 2016

Toppfoto: HSMAIs administrerende direktør Ingunn Hofseth under HSMAI Eventprisene 2015.